Kızlar, Bir kızla mesajlaşırken takıldığım bir durum hakkında görüşlerinizi almak istiyorum?

Selam arkadaşlar, 1 haftadır bir kızla konuşuyorum. Kuzenim aracılığıyla tanıştırıldık. Daha doğrusu henüz yüz yüze buluşamadık. Kız önce mesajlaşıp samimiyet kazanıp ondan sonra buluşmak istediğini söyledi. 2 hafta boyunca mesajlaşma ve arama ile iletişim kuralım. Zor açılıyorum samimiyet kuruyorum hemen buluşursak konuşabileceğimizi sanmıyorum dedi. Neyse kabul ettim. Takıldığım kısım şu.

Mesajlaşırken akıcı bir mesajlaşma olmuyor. Sürekli mesajlar arası 10-30 dakika boşluk oluyor. Malumunuz telefon hepimizin organı haline geldi. Bildirim geliyor hemen bakıyorum. Ama karşımdakinde bu yok. Acaba karşımdakinden de aynısını bekleyerek ben mi gereksiz takıntı yapıyorum. Cevap verdiğinde gayet normal emojili mesaj atıyor. Kafam karma karışık.

Kızların yorumlarına ihtiyacım var.

Kızlar, Bir kızla mesajlaşırken takıldığım bir durum hakkında görüşlerinizi almak istiyorum?
Cevapla