Selam arkadaşlar, 1 haftadır bir kızla konuşuyorum. Kuzenim aracılığıyla tanıştırıldık. Daha doğrusu henüz yüz yüze buluşamadık. Kız önce mesajlaşıp samimiyet kazanıp ondan sonra buluşmak istediğini söyledi. 2 hafta boyunca mesajlaşma ve arama ile iletişim kuralım. Zor açılıyorum samimiyet kuruyorum hemen buluşursak konuşabileceğimizi sanmıyorum dedi. Neyse kabul ettim. Takıldığım kısım şu.
Mesajlaşırken akıcı bir mesajlaşma olmuyor. Sürekli mesajlar arası 10-30 dakika boşluk oluyor. Malumunuz telefon hepimizin organı haline geldi. Bildirim geliyor hemen bakıyorum. Ama karşımdakinde bu yok. Acaba karşımdakinden de aynısını bekleyerek ben mi gereksiz takıntı yapıyorum. Cevap verdiğinde gayet normal emojili mesaj atıyor. Kafam karma karışık.
Kızların yorumlarına ihtiyacım var.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer