
En mutlu gününüzde tüm ilklerinizi yaşadığınız insanın nikah memurunuz olduğunu fark etseniz napardınız?

En mutlu gününüzde tüm ilklerinizi yaşadığınız insanın nikah memurunuz olduğunu fark etseniz napardınız?
ilk aşkım olsa kaç yazar yanımda son aşkım, biricik kocam varken o da kim? elbette ki evet evett eveet! büyük bir şerefle evet derim göğsümü gere gere np
Sakin ol şampiyon :D
Kısa saç yakışmış abisi cmcmcm
Bana göre ilkten ziyade son olan unutulmaz. O an aklıma gelse de benim için bu hiç önemli değil üzerinden çok zaman ve sular akmış sonuçta o yüzden o nikah masasında sevdiğim adama gönül rahatlığıyla evet derdim.
Teşekkür ediyorum.
Zor soru. Ama şu anki evleneceğim kadını seviyorumki evleniyorum evet derdim.
Teşekkürler
Cevap
5Cevap
Evet hemde çatır çatır derdim ilk aşkımın üstünden yıllar geçti
İlk aşkım ilkokulda kaldı evet derdim de o nikah masasına oturacak kafaya ulaşmak zor 😂
Evet derdim
#selamgençlik 🍀🍀
Hayatımda gördüğüm en damar soru djjjsdjkjd 🍀🍀😃😃
#tubasueda 🍀🍀
Teşekkürler ☺️🥳
Çoşkulu bir evet patatırdım.
Yanımda kim varsa beni hakeden odur.
İnsanlara fazla anlam yüklememek lazım.
Tanımamazlıktan gelirim
Zaten evlendiğim kişi gönlümde de olur kimseyi gözüm görmez, etkilemez bu durum beni.
Evet derim. Diyemiyorsam zaten sıkıntı vardır hala ona karşı bir şeyler hissettiğim anlamına gelir.
Hiç düşünmeden evet derim umurumda olmaz qgjshd
Hem pat pat evet derdim 🙄
Soruyu tekrar oku miniki senin henüz flörtün bile yok 🥱
Sen iflah olmazsın miniki :D
Evet demem oo yeah derim inadına ahsjdn
Evet
Derim tabi ki
Derim tabi ilk aşk değil son aşk önemli
Derim tabi ki 😂
Oha o ne öyle Allah korusun
Evet derdim
Derim😅
Derim neden demiyim
Yok.
Evet:d
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?