Hafif çekik gözlü, buğday tenli, geniş omuzlu bir erkek çekici midir sizce?

Ben böyleyim. Genelde çekici buluyorlar. Hatta omuzlarımdan dolayı spor mu yapıyorsun diyenler oluyor. Şu zamana kadar birçok kişi görüşmek istedi ve sadece bir sevgilim oldu. Genelde yıldızım barışmıyor. Mesela ben sarışın sevmem inadına sarışınlar görüşmek istiyor. Hiç konuşmadan reddediyorum. Hep böyle midir? Ne istiyorsan tersi oluyor.

Hafif çekik gözlü, buğday tenli, geniş omuzlu bir erkek çekici midir sizce?
Cevapla