Güncellemeler
+1 yıl
Annemler de yakışıklıysa aa hep sevgilileri vardır diyolar çok sinirleniyorum…
ben. 7 yaşında yaşadım ilk ve son aşkımı ondan sonra bir daha hiç bir kız ilgimi onun kadar çekmediği ve gönül işlerini zahmetli gördüğüm için yanaşanları da reddettim istemediğim kadar çok dert demekti kabul tembel biriyim ama napalım bende buyum
Cevap
4Cevap
değil hocam
degıl mesela ben kısa surelı sevıyorum
Değil tabiki
Çünkü enayi kız çok
Hahaha sensin o
Onlar sevgili yapmak istedikleri için sizi tercih ediyolardır
Ne alaka istemeyen erkek yapmaz
Hahahs
Diyorum ki dinine düşkün ve yakışıklı yani sevgili günah diye yapmayan bir insan evladı yok mu
Of ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?