Yakışıklı bir erkeğin illa ki sevgilisi olmuş veya olması zorunda mı?

Neden güzel kızların bazen olmuyor hatta hiç olmayanlar da var neden yakışıklı erkeklerin hep sevgilisi oluyor. Evleneceği kız belki geçmişi temiz biri isteyecek. Bunu düşünmeli. Nedenn ya neden? Dinine düşkün ve yakışıklı bir erkek de sevgili yapar mı? Ve neden aşırı kendini beğenmiş oluyolar? Bana güzelsin demelerine rağmen burnumu beğenmediğim için kimseyle sevgili olmadım
Neden bu kadar şımarık ve özgüvenliler? Biz öyle değiliz
Güncellemeler
+1 yıl
Annemler de yakışıklıysa aa hep sevgilileri vardır diyolar çok sinirleniyorum…
Yakışıklı bir erkeğin illa ki sevgilisi olmuş veya olması zorunda mı?
Cevapla