Güzel kızlar varken benim aşık olmaya sevilmeye hakkım yok doğru değil mi o yüzden ben sevmeyi bırakıyorum nasıl karar?

Beni seven ise kabul etmeyeceğim yetersiz olduğum için daha güzelini benim sayemde alır
Güzel kızlar varken benim aşık olmaya sevilmeye hakkım yok doğru değil mi o yüzden ben sevmeyi bırakıyorum nasıl karar?
Cevapla