Flörtümle yakında sevgili olacağız gibi ama o benim ilk sevgilim olacağını bilmiyor. Ne düşünür sizce, çok mu ezikçe?

Flörtümle her şey çok güzel gidiyo yakında sevgili oluruz gibi ama o benim ilk sevgilim olacağını bilmiyor konusu hiç geçmedi. Ne düşünür sizce çok mu ezikçe?

Flörtümle yakında sevgili olacağız gibi ama o benim ilk sevgilim olacağını bilmiyor. Ne düşünür sizce, çok mu ezikçe?
Cevapla