Kalbimizin kontrolü bizde olsa yine aynı kişiyi mi severiz?

Sevmek kalbin vazifesi derler. Kalp ise kimi seveceği konusunda, bilirsiniz ki izin istemez.

Sizce kalbimizi bu konuda yönetebilmiş olsaydık, yine aynı kişiyi mi severdik?
Ne düşünüyorsunuz? 👇
Kalbimizin kontrolü bizde olsa yine aynı kişiyi mi severiz?
Kalbimizin kontrolü bizde olsa yine aynı kişiyi mi severiz?
Cevapla