Kâlplere hükmeden maalesef ki insan değil. Kâlbimin kontrolünü ele geçirmiş olsaydım taaa en başından bir kez bile âşık olmama yaptırımında bulunurdum. Kesinlikle en kârlısı olurdu bu.. 🍀🍀🧚🧚
Hayır kontrol altında olsa mantıkla aynı anda seyreder o zamanda aynı kişiyi sevemeyebiliriz. Ben kalple mantığın aynı anda işlediğine hiç şahit olmadım genelde biri hep arkadan gelir ya da hiç gelmez.
Ben birini sadece kalbimle sevmediğim için evet aynı kişiyi severdim. Beynimin kabul etmediğini kalbim, kalbimin kabul etmediğini de beynim kabul etmiyor benim... Ortak karar veriyorlar yani...