Çok fazla erkekle beraber oluyorum diye ağır laflar söyledi?

Nisanda 5 senelik ilişkim bitti. O zamandan beri toparlanmaya çalışıyorum boş kalmıyorum. Flörtleşiyorum takılıyorum sevişiyorum geziyorum başka başka erkeklerle. Dün çok yakın arkadaşım istersen benle ilişkini kesersin ama sana bunları söylemem lazım diyerek yanıma geldi. Çok ağır laflar söyledi o*puymuşum gibi konuştu. Ama öyle değil işte yalnız kaldığım her an eski ilişkimi hatırlıyorum yokluğunu kabullenemiyorum alışamıyorum. Başka çarem yok. Biri olmadan nasıl yaşayabilirim? Bunu nasıl öğrenebilirim?

Çok fazla erkekle beraber oluyorum diye ağır laflar söyledi?
Cevapla