Uzun ilişkisi olup evlenenleri anlamıyorum. Hiç mi sıkılmıyorlar?

Nasıl yaa liseden beri sevgili olup da sıkılmadan sürdürüp evlenebiliyorlar yanii o geçen yıllarda hiç mi sıkılmadınız bi de evleniyorlar anlayamıyorum ben ilişki insanı değilim galiba

Uzun ilişkisi olup evlenenleri anlamıyorum. Hiç mi sıkılmıyorlar?
Cevapla