Uzun süredir hiçbir şey yapmak gelmiyor içimden neden sizce?

Arkadaşlar ne evden çıkmak istiyorum ne başka bir şey yapmak istiyorum kimseyle konuşmakta istemiyorum aylardır arkadaşlarıma doğru düzgün mesaj bile atmıyorum arada sırada sevgilimle buluşmak için dışarı çıkıyorum onun dışında çıktığımda hep bi kendimi zorlama ile çıkıyorum sadece uyumak yatmak istiyorum canım yemek yemek gezmek bile istemiyor hiç halimde yok neden olabilir acaba?
Uzun süredir hiçbir şey yapmak gelmiyor içimden neden sizce?
Cevapla