Bu kadar güzel alımli kız varken bir erkeğin bana sadik kalacagina inanmiyorum ondan canım çok sıkkın ?

Yani erkek zaten doğa gereği çok eşli bir varlık yani nekadar sperm verebilirse o kadar mutlu olan ve süreklilikden sıkılan bir canlı zaten hergün aynı yemek yenir mi diye kendilerince bir motto bulmuşlar - tek birine sadık kalabiliyorsa o erkeğin fedakarligindandir mesela onun disinda her erkek baskasini arzuluyor...

Erkeklere güvenim kalmadı, sadik kalacaklarini düşünmüyorum o yüzden cok üzülüyorum ne yapmaliyim psikolojik rahatsiz gibiyim ayni

Bu kadar güzel alımli kız varken bir erkeğin bana sadik kalacagina inanmiyorum ondan canım çok sıkkın ?
Cevapla