parasını değil Kalbini çok seviyorum diyolar genelde bu doğrumu?

parasını değil Kalbini çok seviyorum diyolar genelde bu doğrumu?

Ya şimdi para için olanlar var. Onları tespit edebiliyorsun full makyaj o ortamlarda takılanlar ama bir de gerçekten sevgiye aç olup iki güzel söze ve ilgiye kananlar da var ve bunlar manipüle edilen bir kesim. Bunları ayırt etmek lazım sadece art niyetli olan kız tarafı değil. Bu yaşlı adam dediklerin de bu insanların zayıflıklarından yararlanmaya çalışabiliyorlar. Dolayısıyla duruma göre değişir bunlar
valla menfaatci insanlar bellidir tam 10 12 yaş anladikfa 40 yaş fark olanlar var
20 yaş olanlar da var bilemezsin insanların niyetlerini
valla tamam 20 yaş fark olsun sorun yok bende kendimden 20 sene büyük bile olsa kalbine bakarım yine ama detaya bakınca büyük olan ya çok zengin ya da herşeyi var şimdi kendinden büyük olan adam fakir olsaydı vallahi bakmaz yüzüne
işte yaşı büyük olan ister kadın ister erkek olsun küçük olan daima çıkarına bakıyor emin ol b
yaşı büyük kişi fakirse kimse bakmıyor öyle olsa dedeler memeler hepsi koluna 30. luk genci takar aşk der eee para kuzum para
Doğru evet bunlar var. Ben bunları inkar etmiyorum. Ama böyle olmayanlar da var. Durumu orta halli olup sadece karşı tarafı elde etmek için iki güzel sözle eşini aldatan adamlar veya o kişiye Babacan yaklaşıp elde etmeye çalışanlar. Bilmeden de bu işin içine düşebilirsin. O dediğin dedeler bilmem neler elbette öyle onlardan bahsetmiyorum.
yani 24 yaşındaki kız 50 yaşında fakir dedelere bakmıyor ama yatı katı olan avrupada yaşayan dedeye zil. zurna aşık
24 yaşında ki erkekde 50 yaşındaki fakir teyzeye aşık olmuyor ama Mercedes sahibi 60 yaşındaki kadina zil zurna aşık
Cevap
3Cevap
Para sevdikleri için
Söyle 10-15 yaş ise gerçekten olgunluktan hoşlanabiliyor olabilirler. Ama dedelerden hoşlanmaları sadece cüzdana bakar
yani 30 40 yaş fark oluyo genelde
senin yüzüne ne oldu 🤣
yaşlı erkeği ne yapsınlar severlerse parası icindir 😂
Çok duygusuz bir yorum bence. Aşkın yaşı mi olur Allah aşkına
Duygusuz değil gercekler 😅
Kişi kendinden bilir işi 😉😉
Ne alaka simdi ben? Hayatimda erkek olmadı hiç yaşlı erkek hic olmadı parasına değil karakterine bakarım
Yazma böylesi daha iyi
Haklısın evlilik teklifi açtım bu ne yükselme be
50 yaş farkıyla aşk olmaz hadi 8.10 olsa anlarim
Evet 8 10 yaş farkı olsa parası icin değildir ama 50 yaş fark varsa orada bisey var demekdir
kesinlikle zten çıkar ilişkileri aldı başını gitti
Hayır asla doğru değil para için tabikide başka ne olacak
KS de denk gelmiştim 27 yaşında bie kadın 70 yaşındaki adama aşık olduğunu reddedildigini anlatiyodu ve aşk acısı cekiyodu
Tek sebep para. Ask meşk bahane
Para moruk
bı kadın vardı hatta aşk aciai çektiğini söylüyor şu 70 yaşındaki adam reddetmişti 26 yaş kadini
Yalan😂
sitede bir zamanlar 27 yaşlarında bi kadın 70 yaşındaki adama sırılsıklam aşık olduğunu itiraf eden vardı adam yüz vermemiş aşk acısı cekiuodu
Olllllgun
nasıl yani
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?