Bizim gerçekten ayrılamamamızın sebebi ne sizce?

Normal iki insan gibi ilişkiye başladık fakat ilerleyen zamanlarda önümüze çok engel çıktı. Aile olsun, geçmişimiz olsun, insanlar olsun. Sokağın ortasında benim için ağladı ben sırf ayrıldık diye kendi canıma kastetmiştim ve ailem şu an ilişkimize onay vermiyor. Aslında hiç kimse vermiyor. Ama her ne olursa olsun biz ayrılamıyoruz dönüp dolaşıp yine soluğu birbirimizin yanında alıyoruz
Bizim gerçekten ayrılamamamızın sebebi ne sizce?
Cevapla