Çok çıkmaza girdim. 😞😞😞Özellikle erkekler cevap verebilir mi?

Ben aşığım 1 yıldır ve yanliş kisiye aşik oldum sanirim 1 yil sonra kendisine açıldım karşilık veremedi ama ilgisi var kucucukte olsa benimde var ve aynı yerde calisiyoruz. Unuttum unutuyorum diye kendimi kandirip duruyorum. Unuttigum yok ufacik bir seyini kıskaniyorum işten ayrılamiyorum ailem elime bakıyor mecbur calisiyorum onunla ayni yerde olmak daha zor her sey belirsiz kafam karisik mutsuzum hemde öyle böyle değil😪😪😪😪😪 yalnizim kimsemde yok derdimi anlatacak ne yapiyim onunla konuşmalimiyim bana karsi ilgisini hissediyorum
Çok çıkmaza girdim. 😞😞😞Özellikle erkekler cevap verebilir mi?
Cevapla