“Gelincik çılgın aşkım
Yanardağım gelincik
Seviyorum demedin
Ömründe bir kerecik
Şüphe dolu kalbimde
Bir sızısın incecik
Seviyorum demedin
Ömründe bir kerecik''
Sizin gelinciğiniz kim?
“Gelincik çılgın aşkım
Yanardağım gelincik
Seviyorum demedin
Ömründe bir kerecik
Şüphe dolu kalbimde
Bir sızısın incecik
Seviyorum demedin
Ömründe bir kerecik''
Sizin gelinciğiniz kim?
Koşmadım gurursuz değilim, kendimi küçük de düşüremem. Onun sevgisine kalmadım, daha önemli şeyler var bu hayatta. Milyonlarca insanın olduğu bir dünyada 1 kişinin benden esirgediği sevgi benden hiçbir şey götürmez
Ama bazen milyonlarca insan değil de sadece o sevsin istiyor insan.
Haklısınız, kendi düşünceniz saygı duyuyorum.
Evet böyle bir hataya düşmüştüm zamanın da neyseki sonrasında mantıklı olanı yaptım vazgeçerek.. çünkü bu durumun beni üzüp yıpratmaktan başka bir getirisi olmuyordu. İnsan bazen hırsı, sevgi sanabilir. Bizi istemedi diye elde etme hırsını aşk sanmak gibi. Bende öyle sandığımı anladım. Hadi diyelim ki hırs değil gerçekten seviyoruz karşıdakini tek taraflı. Dünyaya bir kere geliyoruz bizi sevmeyen birinin peşinde koşmak yerine dönüp etrafımza bakmalıyız. Belki de yanında kendimizi değerli ve sevildiğimizi hissedeceğimiz biri vardır veya karşımıza çıkar diye düşünüyorum.
Cevap
2Cevap
Koşmadım ve koşmam da
Evet ergenlik de Allah tan vazgeçtim en sonunda
Koşmadım yürüdüm
Koştum
Koşmadım koşmam da
Koşmadım koşmamda
Maalesef evet :(
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?