Yakışıklı bir erkek neden tanışmak ya da sevgili olmak için yanına gittiği kızlardan olumlu yanıt almıyordur? Karakterli biri?

Merak ediyorum yakışıklı ve karakterli olmasına rağmen neden red yer? Kızların tipsiz yav şak erkek sevmesinden dolayı mı yoksa?

Yakışıklı bir erkek neden tanışmak ya da sevgili olmak için yanına gittiği kızlardan olumlu yanıt almıyordur? Karakterli biri?
Cevapla