23 yaşındayım. Erkekler ilişkinin 2. haftasında evlerine gitmedim diye beni terk ediyor evde mi kaldım?

Yani sorun nerede ben kötü mü yapıyorum evlerine gitmediğim için sevgilim yok
23 yaşındayım. Erkekler ilişkinin 2. haftasında evlerine gitmedim diye beni terk ediyor evde mi kaldım?
Cevapla