Kadınlara o gözle bakmadığım için neden anormal damgası yiyorum?

Evet ben kadınlara kal! ca veya me! me olarak bakmadığım için anormal olarak görülüyorumm once fikir düşünce zeka sonra davranış ve en sonda vücudu gelir bence once vucuttan başlarsak bence cok hata etmis oluruzz :))

Hah bir de prenses kadınlardan hoşlanmıyorum 🤣🤣🤣🤣🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️

Güncellemeler
+1 yıl
Prenses kadın: kendini prenses sanan kadın
Kadınlara o gözle bakmadığım için neden anormal damgası yiyorum?
Cevapla