Canım yanıyor içimi ateş yakıyor sanki ikinci kez yarı yolda bırakıldım, günah değil mi bu😞?

2 senemi çaldı son güne kadar seni yarı yolda bırakmayacağım seviyorum dedi bıraktı, kul hakkıma girdi mi? Başlarda anneme bile tanışmak istediğini zorla söyletti bana son güne kadar bırakmayacağım dedi bıraktı yarı yolda ve araştırdığımda anlaşılamazsa yarı yolda bırakmak günah değilmiş. Günah değil mi bu ölüyorum ben ya

Güncellemeler
+1 yıl
Adam gibi cevap verin canım acıyor
Canım yanıyor içimi ateş yakıyor sanki ikinci kez yarı yolda bırakıldım, günah değil mi bu😞?
Cevapla