Güncellemeler
+1 yıl
Adam gibi cevap verin canım acıyor
2 senemi çaldı son güne kadar seni yarı yolda bırakmayacağım seviyorum dedi bıraktı, kul hakkıma girdi mi? Başlarda anneme bile tanışmak istediğini zorla söyletti bana son güne kadar bırakmayacağım dedi bıraktı yarı yolda ve araştırdığımda anlaşılamazsa yarı yolda bırakmak günah değilmiş. Günah değil mi bu ölüyorum ben ya
Benim de canım yanıyor benimde gitti 2 senem ama karşı tarafa ne desen anlamaz her şey tabii ki k hakkıdir helallik isteyip bıraktım kendime değer veriyorum ama benim de kalbim acıyor asla unutamıyorum ateş gibi yanıyor kalbim uzaklara dalıyorum gidiyorum yine de olmuyor kalbimde o da geliyor
Cevap
1Cevap
Yazık valla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?