Ilginizi ceken kisi , Cok güzel/yakisikli ama aptal biri olsaydı yine de birlikte olur muydunuz?

Ilginizi ceken kisi , Cok güzel/yakisikli ama aptal biri olsaydı yine de birlikte olur muydunuz?

Sadece gorsellik yeterli bir sebeb mi?

Ilginizi ceken kisi , Cok güzel/yakisikli ama aptal biri olsaydı yine de birlikte olur muydunuz?
Cevapla