2 senemi vaatlerle boşa harcayıp iki kez yarı yolda bıraktı konuşturmuyor bile, ne yapacağım ben😖?

2 senemi aldı benden yanında olucam diye söz verdi vaatler verdi yapmadı uzaktan bir ilişkiye başlattı beni sürekli reddetmeme rağmen hayatımla oynadı çok sevdim çok eziyet çektirdi bir anda yaşadıklarından sonra karakteri bozuldu. Ben ölüyorum istemediğim halde söz verip kandırdı beni ciddi bir ilişkinin içine o soktu. ömrümden 2 sene aldı. şimdi şeytan gibi kötülük yapıp yaşıyor mutlu belkide. Neden kötülük yaptığı halde ben acı çekiyorum o cezasını çekmiyor

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar ciddi cevap verin 2 sene ve son
Ana kadar bırakmayacağına ait sözler verdi kul hakkıma girdi yol ver Bırak olmuyor seneleriniz gitmiş konuşturmuyor bile sizi kul hakkınıza girmiş
2 senemi vaatlerle boşa harcayıp iki kez yarı yolda bıraktı konuşturmuyor bile, ne yapacağım ben😖?
Cevapla