İçinde bulunduğunuz ilişkiye isim koyma takıntınız var mı?

Olaylar bazen kendiliğinden şekillenir ve biz daha ne olduğumuzu anlamadan epey bir mesafe katetmişizdir. Bundan sonra her iki tarafta da bazı soru işaretleri oluşabilir. Biz şimdi neyiz?

İçinde bulunduğumuz belirsizlik bir süre sonra can sıkıcı bir hale gelir ve karşı tarafa sorma gafletine düşeriz. Duygularımızın karşılık bulduğundan emin olmak ve bir şeyleri netliğe kavuşturmak için...

Kimileri için bu gereksiz bir sorudur. Her şeyin dile dökülmesinden ya da kalple hissedilenin sözcüklere sığdırılmaya çalışılmasından hoşlanmazlar.

Kimileri içinse bu bir hayat memat meselesidir.

Siz hangi yolun yolcususunuz?

İçinde bulunduğunuz ilişkiye isim koyma takıntınız var mı?
İçinde bulunduğunuz ilişkiye isim koyma takıntınız var mı?
Cevapla