Sevgilim ilişkimizin 2. haftası evime gel annem var kötü bir şey olmaz dedi ben de ileride gelceğimi söyledim 3 saat yazmadı niye?

Bana yazmayınca soğuk davrandım soğuk davranmama kızdı bana sapık muamelesi yapıyorsun ilişkiye ara verelim dedi. Kötü niyetli mi
Sevgilim ilişkimizin 2. haftası evime gel annem var kötü bir şey olmaz dedi ben de ileride gelceğimi söyledim 3 saat yazmadı niye?
Cevapla