Habersiz bir şekilde terk edilseydiniz eğer terk edilme sebebini bilmek ister miydiniz?

Habersiz bir şekilde terk edilseydiniz eğer terk edilme sebebini bilmek ister miydiniz?

İllaki bazı sorular sorar ve bazı cevaplar beklerim. Mantıklı bir neden ararım bu davranışın altında.
Cevap
5Cevap
Bilmek istemem. Gittiği yerde mutlu olsun
İsterdim ama merak ettiğim için yoksa umursamam
Sadece yüzüne tükürmek isterdim..
Sebebini sorup merak bile etmezdim asla..
Habersiz terk ediliş nasıl oluyor sjsj iletişim kopmuşsa zaten daha muhatap olmam
Merak ederdim sorardim dinlerdim sonra hihi tamam diyip devam ederdim
İsterdim tabii ki hani neden
tabiki bilmek isterdim hiç bi açıklama yapmadan terk etmek çok saçma değil mi zaten
Evet nedenini isterdim öyle habersizce çekip gidemez kimse
isterdim diye düşünüyorum, yaşamadan bilemem tabii ama merak eder insan
Evet istedim ama olmadı tam 1 buçuk ay önce birden engel yedim gidiş o gidiş hala ulaşamadım :/
Muhattap olmam. Sebebini bilsem ne olacak hem.
Uğraşamam engellerdim
Bilmek isterdim ama peşinden gitmem yani işin.
O sebebi öğrenene kadar peşini bırakmazdım
Hayır giden gitmiştir.
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?