Eskiden kısa süreli sevgili olduğumuz ama beni hiç sevmeyen bi adamdan hamile olma ihtimalim var 😔 Yorum yapar mısınız?

3 yıldır seviyorum onu. Yanlış insan olduğunu bildiğim halde. Asla evlilik düşünmüyo. Cocuk istemiyo. Benim de pek aileme kabul ettirebilecegim bi durum degil. Adetim 1 hafta gecikti ama 1-2 gün daha bekliyorum doktora gitmek icin. Birçok belirti yasiyorum. Moralim sıfır. Eğer hamileysem nasil bi karar veririm bilmiyorum. Cok karisik duygulardayim. Bizden bi cocuk dünyaya gelse o çocuğun mutlu olma ihtimali yok.

Ahlak bekçiliği yapacak üstten üstten ahkam kesecek tipler yazmasin. Psikolojimi anlayacabilecek insanlara icimi döktüm sadece.

Güncellemeler
+1 yıl
:(
Eskiden kısa süreli sevgili olduğumuz ama beni hiç sevmeyen bi adamdan hamile olma ihtimalim var 😔 Yorum yapar mısınız?
Cevapla