4 yıllık evliyim, günlük apart eve gittim. Devlet beni mahkemeye verir mi?

Ben 4 yıllık evliyim. Erkek arkadaşımın zorlaması yüzünden şeytana uyup günlük apart eve gittik. Sadece 2 saat kadar kalıp çıktık. Apart eve girerken bizden kimlik istediler, emniyete bildirdiklerini söylediler. Yani apart evlere her gelen misafirin kimlik bilgileri emniyete veriliyormuş. Eşimin öğrenmesinden çok korkuyorum. Sizce böyle bir durum mümkün mü? Devlet beni evli olup erkek arkadaşımla aparta gittiğim için savcılığa verir mi? Konuyla ilgili bilgisi olan arkadaşlar lütfen yardım edebilir mi?

4 yıllık evliyim, günlük apart eve gittim. Devlet beni mahkemeye verir mi?
Cevapla