Erkek arkadaşımın bu tavrı hakkinda ne dusunuyorsunuz? Erkekler yardım?

Buluştuk ve iki çay ictik konuşmalarından biraz paragöz ve cimri olduğunu anlamistim istersen ayrı ödeyelim dedim bu seferlik benden olsun bi dahaki ne senden olur dedi ben erkek olsam bunu söylerken utanirim yemek yesek falan zaten ona ödetmem pahalı tutar kendi yiyip ictigimi öderim ama iki çay için de böyle yapması iğrenç geldi bana sonuç ayrıldım
Erkek arkadaşımın bu tavrı hakkinda ne dusunuyorsunuz? Erkekler yardım?
Cevapla