Hiç sevgiliniz ya da yakininza boyle oldumu evde nasl yardm ettiniz?

arkadaşlar, biri size iyi değilim karnim agryo diye seslense
biraz titreyip bayılsa. gözleri tavana dikilmiş hareket etmeden adıyla seslenince cevap vermeden dursa
bu kalbinin durduğuna işaret midir? bu şekilde bir tecrübe yaşadık biraz önce, kalp masajıyla kendine geldi sevgilim. kustu, üşüdüğünü söyledi, üstünü değiştirip yatırdık. sık sık kontrol ediyorum iyiyim diyor. hastane istemem diye tutturdu. bugün biraz tartışmıştık acaba üzüntüden mi oldu? Sevgilim daha önce de bayılmıştı ama ilk defa gözleri açık hareket etmez halde gördüm onu bu kalp durması mıydı? ve aptal babasi tutturmuş doktora gerek yok üzüntüden oldu bir daha olmayacak diyor. yahu gözetim altında tutulması lazım ya tekrar olursa diyorum dinlemiyor bas bas bağırıyor karışma diyor. biliyorum götürmez hastaneye, ona göre geldi ve geçti. siz doktora götürün diyeceksiniz ama dünyanın en inatçı adamı cehalet içinde asla götürmez bu adam.

Hiç sevgiliniz ya da yakininza boyle oldumu evde nasl yardm ettiniz?
Cevapla