Güncellemeler
+1 yıl
Icine sictim bravo bana
Simdi bizim evin altında bir restaurant var orada cok tatlı bir cocuk calısıyor… ayy cok hoş ne yapsam ki 🥺😭 (sakın ciddi anlamda fikri olmayanlar yazmasın direkt siliyorum)
Ara sıra onun çalıştığı restauranta gidip onun baktığı postaya (yani ilgilendiği masalarin tarafına otur) yanına çağır ne önerirsiniz de ne önerirse ah harika bene çok seviyorum falan diyip muhabbete gir devamını halledersin ya
Cevap
1Cevap
Geçerken gülümse
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?