Sevdiğim adam, dostumla birlikteydi birkaç gün önce ayrıldıklarını öğrendim. Gidip hislerimi açmalı mıyım?

10 senelik dostumla yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmez. Ortaokulun bir bölümünü, liseyi de şimdi de üniyi beraber okuyoruz. Birine karşı hislerim vardı, ancak daha açılamadan dostumla sevgili olduğunu öğrendim. Nasip değilmiş deyip bıraktım. Aşık olduğumu ikisi de bilmiyordu. Bir süredir onları beraber görmediğim için dostuma sorduğumda ayrıldıklarını söyledi. O günden beri içim rahat değil. Sonuçta ayrıldılar, sevgimi kendime saklayarak yeterince direndim. Gidip hislerimi açıklamalı mıyım
Sevdiğim adam, dostumla birlikteydi birkaç gün önce ayrıldıklarını öğrendim. Gidip hislerimi açmalı mıyım?
Cevapla