Trol değil öncelikle 😄 Güzel şeyler der, romantikdir ama bazen çok dürüst oluyor. İstiyorum ki biraz atsın tutsun ama yok dürüst olacak beyim😄 Bu devirde dürüst birini bulmuşum söyleniyorum Allahtan belamı mı istiyorum? Papatyaları da pek sever🌼😌
Sevgilime fazla dürüst diye söyleniyorum, Allah'tan belamı mı arıyorum?
Bence dürüst olması daha iyi yani en ufak yalanlar bile söylese zamanla yalan söylemeye alışır ve sana hep yalan söylemeye devam eder hem de büyük yalanlar ve aranızda güven bağı olmaz bu yüzden bence dürüst olması çok iyi
Atıp tutan birisi hiç-bir zaman tercih edilesi değil aman aman. Allah korusun. Dürüst olmak her zaman çok daha iyidir. yarabbim karşımıza da dürüst insanlar çıkarsın.
Bence net belanı arıyorsun ama sen daha iyi bilirsin tabii. Ona güvendiğim için arkasını dönüp giden bir yüzsüzle birlikte oldum yıllarca. Olurda o çocuğu bırakacak olursan hiç olmazsa elle tutulur bir sebep bul olur mu.
bence dürüst olması hoş, arkandan dolap çevirmemesi güzel dolap çevirse arkandan ne yapardın? Birde böyle düşün ama aptallık derecesinde (saf) derecesinde de dürüst se orasını bilemem ama normal ve samimi dürüstlükteyse bence kabullen ve şükret
bu yüzden benden ayrılan sevgilim olmuştu vakti zamanında. ( hep doğrucu başı olmak zorundamısın diye cırlamıştı ) sonra gitti 3 kağıtcı birini buldu ve ebesinin malum yerlerini gördü :D
Siz hep. boylesiniz kadınlar şikayet üzerine dünyaya gelmiş size cennet bile batmış elma yemissiniz pek düşünmeye gerek yok. DNA nizda şikayet etmek var