
Yaş farkı maksimum 3-4 olacak şekilde..
Kadınlar kendilerinden küçük erkekler ile ilişkiye başlayabilir mi? Siz başlar mıydınız?

Yaş farkı maksimum 3-4 olacak şekilde..
Kadınlar kendilerinden küçük erkekler ile ilişkiye başlayabilir mi? Siz başlar mıydınız?
Erkekler kendinden küçük bir kadınla ilişkiye çok rahat bir şekilde başlayabilir ama kadınlar genelde kendinden küçük bir erkeğe şans bile vermezler kendimden biliyorum ben olsam vermem çünkü ben de küçük birisini istemem
Erkekler fark ettimde, 30-40 arası daha beter gö. ü dağıtıyor
Ve kesinlikle inanmıyorum olgunlaştıklarını. Bu bilimsel bir araştırma sonuçu olsa bile,
asla inanmam. 10’nundan biri belki olgunlaşıyordur.
O yüzden bari taZeciklerle takılın gitsin
İlginç olan ise, 50-60 arası bir açayıp oluyor
Çocuktan beterler.
Biri uydurmuş, şimdi herkes biliyor ve öyle sanıyor
Ama genel olarak bazı erkekler kadınlara göre daha iyiler diye düşünüyorum.
Kadınlar çok fena.
😂😂
#selamgençlik 🍀🍀
Ben kendi adıma çocuklardan ve amcalardan değil akranlarımdan hoşlanıyorum baştan belirtirim zaten kuralım belli eksi beş veya artı beş en fazla..🍀🍀
#tubasueda 🍀🍀
ben tercih etmem ama yaşayanlar olabilir
teşekkür ederim : )
Rica ederim :)
Cevap
7Cevap
Başlayabilir, önemli olan onun yanında kendini iyi hissetmesi ve kafaların uyuşması.
İstemem, reşit olmaz bir kere suç 😄
Başlayabilir tabi ki
başlayabilirler kadınlar duygularıyla hareket ederlerse tabi tam tersi durumlarda ise zor
Çok olgun olması gerekir. Erkekler yetişme tarzından dolayı biraz çocuk kaliyo. Ama erken olgunlaşan erkekte var kafa yapısı uyarsa 3-4 yaş göz ardı. edilebilir
3-4 yaş çok önemli değil bence anlaştıktan sonra sorun olmaz.
Yaşayabilir ben tercih etmem orası ayrı, benden büyük olması lazım. 😃
ne kadar kucuk olduguna gore degisir ama lutfen olgun olsun benden buyuk olup da hala cocuk gibi davrananlar var bakin cocuksu ruhtan bahsetmiyorum herkesin icinde bir cocuk vardir ve olmalidir zaten ama bu farkli
Bu zamana kadarki tüm sevgililerim benden 1 2 yaş büyüktü. Bence iki taraf sorun etmiyorsa mesele yok
Yakın çevremde var bence bu çok normal. Kimisi kendisinden genç kişileri tercih ederken kimisi daha olgun kişileri tercih edebilir
3-4 yaş bence çok büyük bir fark değil... şahsen benim için hiçbir sorun teşkil etmiyor. Gerçekten seven bir çift birbirinin yaşına bakmaz :)
Normal karşılıyor çoğu..
Millet sugar mom buluyor nasıl başlamasın 😂
Ben olgun seviyorum benden büyük olsun
Bencede olgun
Başlar neden olmasın
Yaşayabilir evet.
Başlayan var.
Çok var evlenen
Bu mümkün
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?