Öpüşürken bir şey hissetmediğiniz sevgilinizle birlikte olabilir misiniz? Sonradan düzelir mi?

Yaklaşık 2 aydır biriyle birlikteyim. Birkaç yıldır da tanışıyoruz. Çoğu konuda, fikirde uyumluyuz. Geleceğe yönelik bakınca da yanımda olmasını isteyeceğim ve güven duyabileceğim birisi. Bazen ona bakarken onu sevdiğimi hissediyorum, onunlayken mutlu ve huzurluyum. O, kendinden ve hislerinden çok emin. Ama bir sorun var. Öpüştüğümüzde bir şey hissetmiyorum, heyecanlanmıyorum. Öylesine, sanki sırf olsun diye. Ona da söyledim, senden hoşlanıyorum ama öpüşürken bir şey hissetmiyorum diye. Anlayış gösterdi. Yanında olmak, elini tutmak iyi hissettiriyor ama onu arzulamıyorum. As*ksüel değilim ama ona karşı c*nsel çekim hissetmiyorum. Bir süre sonra düzelir mi, gelişir mi yoksa hep böyle mi devam eder? Yani sorudaki gibi: "Öpüşürken bir şey hissetmediğiniz sevgilinizle birlikte olabilir misiniz? Sonradan düzelir mi? Yoksa ayrılır mısınız?"

Deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim. *'lar puandan dolayı, yoksa sansürlemek istemedim.

Güncellemeler
+1 yıl
Edit: Düzeliyor arkadaşlar. Cinsel çekim de var öpüşmeler de çok güzel. Yani acele karar vermemek lazım.
Öpüşürken bir şey hissetmediğiniz sevgilinizle birlikte olabilir misiniz? Sonradan düzelir mi?
Cevapla