Yaklaşık 2 aydır biriyle birlikteyim. Birkaç yıldır da tanışıyoruz. Çoğu konuda, fikirde uyumluyuz. Geleceğe yönelik bakınca da yanımda olmasını isteyeceğim ve güven duyabileceğim birisi. Bazen ona bakarken onu sevdiğimi hissediyorum, onunlayken mutlu ve huzurluyum. O, kendinden ve hislerinden çok emin. Ama bir sorun var. Öpüştüğümüzde bir şey hissetmiyorum, heyecanlanmıyorum. Öylesine, sanki sırf olsun diye. Ona da söyledim, senden hoşlanıyorum ama öpüşürken bir şey hissetmiyorum diye. Anlayış gösterdi. Yanında olmak, elini tutmak iyi hissettiriyor ama onu arzulamıyorum. As*ksüel değilim ama ona karşı c*nsel çekim hissetmiyorum. Bir süre sonra düzelir mi, gelişir mi yoksa hep böyle mi devam eder? Yani sorudaki gibi: "Öpüşürken bir şey hissetmediğiniz sevgilinizle birlikte olabilir misiniz? Sonradan düzelir mi? Yoksa ayrılır mısınız?"
Deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim. *'lar puandan dolayı, yoksa sansürlemek istemedim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar