Aşk İlişkileri Sevgilimi öpünce ağzıma makyaj tadı geliyor, kanser yapar mı bu? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Bir zararı olur mu kimyasal madde bunlar ben de biraz takıntılıyım böyle şeylere Güncellemeler+1 yıl yok mu bir saglik calisani arkadas Güncellemeler+1 yıl O makyaj tadını yutmuş gibi oluyorum sorun burada yani mideme ordan da kanıma karışıyor olabilir Sevgilimi öpünce ağzıma makyaj tadı geliyor, kanser yapar mı bu? Cevapla Makyaj Soruları Sevgili Soruları Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et
KTİPİYOZ Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Böyle süslü pakizelerle olacağıma hiç olmasın daha iyi, boya badanalı dişilerin canı cehenneme 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Ben kendi dudagimi yaliyorum rahatsiz olmuyorum rujdan ama erkek olsam herhalde rujlu dudağı öpme girişiminde bulunmazdim. Ruj yalayacagimi düşününce hevesim kaçardı. 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Sadece rujdan dolayı değil yanaklarını öpünce de makyaj tadı geliyor ve belki de yutuyom o kimyasalları. Söyleyem kırılır mı sence Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Erkekler hep sen dogal halinle daha guzelsin yalanini soyler. Sen de oyle yap. Yorumla
AgentKid Takip Et Master Yaş: 22 , eic 96% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı. Alerjiniz varsa egzama yapabilir dudak kenarında en fazla. 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Kanser yapar mı sence yutmuş gibi oluyom o tadı Yorumla AgentKid +1 yıl Kanser yapmaz. Yorumla
Sirénnæ Takip Et Bilge Yaş: 29 , eic 70% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 421 cevap paylaştı. Onunla konuş rahatsız olduğunu söyle. Tenin tadını almak varken kozmetik tadı alma 1 0 Yorumla
xhelinx Takip Et Xper 5 Yaş: 22 +1 yıl Öyle bişey olsa ilk sevgilin olur zaten hdhfhhdd 0 7 Yorumla Soran +1 yıl Anlamadım nasıl yani Yorumla xhelinx +1 yıl Ruj kanserojen bi madde içeriyorsa sevgilin kullandığı için ilk sevgilin bu sorunu yaşar Yorumla xhelinx +1 yıl Ama bu konuda ayrı bi takintin var galiba hoslanmiyorsan söyle sevgiline anlayış gosterir Yorumla Soran +1 yıl Kırılır mı acaba ona karisiyor gibi olur muyum Yorumla xhelinx +1 yıl Hayır örneğin rujun dikkat çekiyor kullanmani istemiyorum dersin karisiyo olursun ama hassas olduğunu soyle anlayışla karşılar bence bunu söylerken tedirgin olma ama normal bi sekilde dile getir Yorumla Soran +1 yıl Teşekkür ederim öneriniz için Yorumla xhelinx +1 yıl Rica ederim :) Yorumla
ElCuco Takip Et Master Yaş: 36 , eic 99% +1 yıl Sevgilini cilt kanseri senide nefes kanseri yapar 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl kadın kanser olmuyo da sen mi oluyon 🤣 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Tadı ağzımın içine giriyor ama Yorumla Cevap sahibi +1 yıl günahtan korkmuyorsun kanserden korkuyorsun buda tuhaf Yorumla Soran +1 yıl Günahı bize kardeşim konu bu değil ayrıca Yorumla Cevap sahibi +1 yıl o zaman doktora gidicen Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Knk onlar kanser yapiyor 0 8 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yutma onlari midende zehirlenme olur Soran +1 yıl Dudak kanseri falan yapar mı gerçekten Cevap sahibi +1 yıl Yani kadina yapabilir ama seni bilmiyorum Soran +1 yıl Yemiş gibi oluyorum o makyajı resmen ya iğrenç bir tadı var ağzıma geliyor hep belki de yutmuş bile oluyorum Cevap sahibi +1 yıl O iyi degil midene gidiyor onu söyle Cevap sahibi +1 yıl Ayrilcam senden de Soran +1 yıl Hayır seviyorum ayrılmam da nasıl söylesem acaba onu düşünüyorum kırılır mı acaba Cevap sahibi +1 yıl Aman ne krilcak 1000 ton makyaj yapmasaydi hic hoa degil
evlilikarefesinde1 Takip Et Xper 6 Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Abartma kanka 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Abartmıyom o makyaj tadını yutmuş gibi oluyorum Yorumla evlilikarefesinde1 +1 yıl Benim hatun da çok makyaj yapar ama ben hç tat almadım Yorumla
__NoName__ Takip Et Master Yaş: 35 +1 yıl Önce yıka sonra öp 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Öyle desem küser ayrılır Yorumla
ezikmiyimlanbenn Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl DO muz gribi 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Nasıl yani Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Böyle süslü pakizelerle olacağıma hiç olmasın daha iyi, boya badanalı dişilerin canı cehenneme
Ben kendi dudagimi yaliyorum rahatsiz olmuyorum rujdan ama erkek olsam herhalde rujlu dudağı öpme girişiminde bulunmazdim. Ruj yalayacagimi düşününce hevesim kaçardı.
Sadece rujdan dolayı değil yanaklarını öpünce de makyaj tadı geliyor ve belki de yutuyom o kimyasalları. Söyleyem kırılır mı sence
Erkekler hep sen dogal halinle daha guzelsin yalanini soyler. Sen de oyle yap.
Alerjiniz varsa egzama yapabilir dudak kenarında en fazla.
Kanser yapar mı sence yutmuş gibi oluyom o tadı
Kanser yapmaz.
Onunla konuş rahatsız olduğunu söyle. Tenin tadını almak varken kozmetik tadı alma
Öyle bişey olsa ilk sevgilin olur zaten hdhfhhdd
Anlamadım nasıl yani
Ruj kanserojen bi madde içeriyorsa sevgilin kullandığı için ilk sevgilin bu sorunu yaşar
Ama bu konuda ayrı bi takintin var galiba hoslanmiyorsan söyle sevgiline anlayış gosterir
Kırılır mı acaba ona karisiyor gibi olur muyum
Hayır örneğin rujun dikkat çekiyor kullanmani istemiyorum dersin karisiyo olursun ama hassas olduğunu soyle anlayışla karşılar bence bunu söylerken tedirgin olma ama normal bi sekilde dile getir
Teşekkür ederim öneriniz için
Rica ederim :)
Sevgilini cilt kanseri senide nefes kanseri yapar
kadın kanser olmuyo da sen mi oluyon 🤣
Tadı ağzımın içine giriyor ama
günahtan korkmuyorsun kanserden korkuyorsun buda tuhaf
Günahı bize kardeşim konu bu değil ayrıca
o zaman doktora gidicen
Knk onlar kanser yapiyor
Yutma onlari midende zehirlenme olur
Dudak kanseri falan yapar mı gerçekten
Yani kadina yapabilir ama seni bilmiyorum
Yemiş gibi oluyorum o makyajı resmen ya iğrenç bir tadı var ağzıma geliyor hep belki de yutmuş bile oluyorum
O iyi degil midene gidiyor onu söyle
Ayrilcam senden de
Hayır seviyorum ayrılmam da nasıl söylesem acaba onu düşünüyorum kırılır mı acaba
Aman ne krilcak 1000 ton makyaj yapmasaydi hic hoa degil
Abartma kanka
Abartmıyom o makyaj tadını yutmuş gibi oluyorum
Benim hatun da çok makyaj yapar ama ben hç tat almadım
Önce yıka sonra öp
Öyle desem küser ayrılır
D
O muz gribi
Nasıl yani
Yapabilirde