Svegilim olsun istiyorum ama herkesten ilgi de görmek istiyorum ne olacak?

Sevgilim olursa kimse bana yazmaz bakmaz yürümez ama sevgilim olmayınca çok hoşlanan oluyor ilgi mantağı mıyım normal mi?

Svegilim olsun istiyorum ama herkesten ilgi de görmek istiyorum ne olacak?
Cevapla