Yanınızda olacağından emin olmadığınız biriyle ilişki yürür mü?

Bazı tercihler vardır.. Ya onunlasın, ondan tarafsın ya da sessiz kalırsın, karar veremezsin, seninle değilim demese de anlarsın yanında olmayacağını.. Ne güzel bir cümledir "herkesi, her şeyi bırak ardında. Sadece ikimizi yaşayalım. Sen ve ben.."

Sevgili dediğin kıymet bilecek..
Sevgili dediğin kıymet bilecek..

Dillere destan olan, aşk olabilirdi.. 😊

Ne güzel demiş İbrahim Tatlıses;

Bu dünya o yokken elbet dönecek..

Yanınızda olacağından emin olmadığınız biriyle ilişki yürür mü?
Cevapla