genelde erkek hakli olsada kadin agladimi dayanamiyor ve kadinin gönlünü almaya calisiyor.. nicin peki?
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılİnsanın o mutlu olunca mutlu olduğunu hissettiği birinin ağlamasına dayanamaması normaldir bu yüzden kızlar karşısında hep kaybettim biraz katı kalpli olmak lazım kız ağlayınca yelkenleri suya indirmek kötü bir şey ne hemen teselli ediyorsun bırak ağlasın hatasını anlasın tekrar etmesin ama yok illa gidip teselli ediceksin :S.
01 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılGözyaşı odunun ateşini söndürür. Sönmesin ateşimiz ;)
1813 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılDaima :D
Cevap sahibi+1 yılAllah ın bildiğini kuldan saklamamak gerek hem :D
Cevap sahibi+1 yılBence eic sence? :D
Cevap sahibi+1 yılTeşekkür ederim :) burdan aileme ve sevdiklerime selam göndermek istiyorum :))))
Cevap sahibi+1 yılAilecek burdayız biz hepimiz gizli takiliriz onlar beni bilir merak etme :D :D :D
Cevap sahibi+1 yılIyi aile çocuğuyum ben tamam mı 😋😌
Cevap sahibi+1 yılBenim ahlâk ın bozulmadan yatıyım en iyisimi :D :D hep bu ks yüzünden çoğalıyor bu abazalar ! 😛😊
Gizli Üye(30-35)+1 yılHiç bir erkeğin karsisinda aglamadim, kendimi tutamazsam da gormesin diye ne ona dodru donerim ne konusurum. O benim acizligim kimse gorsun istemem beni aglarken
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılAma aglar miyim aglarim ama sessizce kimse duymasin kimse gormesin yeter.
+1 yılGözyaşı dökdürüyorsa zaten o kişi ne yaparsa yapsın... Önemli mi ki?
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
18
Cevap
79Cevap
+1 yılBir kadının gözleri;
bir erkeğin zulmünden dolayı yaş dökerse;
melekler attığı her adımda o erkeğe lanetler yağdırır.. Hz. Ali (r. a) .. Kadınların değerini bilmek gerek. kadın anadır kadın kandır kadın aşktır sevmesini bilene...51 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 466 cevap paylaştı. Hicbir bahcivan dikeni ellerine batsa bile gülün kirilmasina dayanamazda ondan.
22 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılHer erkek değil..
O gözyaşlarının ne amaçla olduğunu anında sezebilen ender adamlardanım.
Samimiyse ne ala ama, yok timsah gözyaşlarıysa onlar; bir de üzerine benden dayak yer, harbiden ağlar o zaman..
En gıcık olduğum şey...13 Yorumla- +1 yıl
E sen de bu soruyu bu yüzden soruyorsun zaten..
Normalde göz yaşı, gerçekten üzülenler ve içi parçalananlar tarafından akıtılır. Ama sen, üzülmeden ve içi parçalanmadan da göz yaşı akıtabilen kadınlardan olduğun için, bunun erkekler nezdinde ne para ettiğini anlayamıyor ve bunun için başlık açıp soruyorsun..
Kasma boşver, anlayamazsın..
Yok o kalp sende. . - +1 yıl
iki saniyede yazdi senaryoyu yapistirdi ya :) ben hicbir zaman bir erkek yaninda aglamadim ailem bile nadir görmüstür agladigimi ama senin gibiler bilip bilmeden insanlar hakkinda senaryo yazip üstüne bide yargilayanlar var ya malesaef iste o insanlara genelde layik olmadiklari icin ilgimi esirgiyorum simdide öyle yapcam ;)
Hic Bir Kadını Aglarken Görmeye Dayanamam acıkcası Tanımasamda Gidip Yalvarasım Geliyor aglama Diye
onu öyle Cagresiz Üzenler aklıma Geliyor Ve Birden Sinirleniyorum :.20 Yorumlaeskiden çok yerdim bu sahte göz yaşlarını çünki kadınlar duygusal yaratıklar oldukları için her an ağlama özelliklerine sahipler ama çoğu kadın artık erkeklere laflarını geçirtmek için istediklerini yaptırmak için ağlıyor... Artık yemiyorum bu oyunu ! Yapmayın hatunlar kutsal göz yaşlarınızı böyle aptalça şeyler için harcamayın!
00 YorumlaGözünün yaşına bakmam cümlesinin vücut bulmuş haliyim hata yaptıysa bedelini öder bu kadar basit ağlayıp sızlamakla olmuyor o işler ama bunun dışında bişeye üzülmüş ağlamışsa vs elbette teselli ederim ve biraz merhamet duygularim yüzeye çıkar
00 Yorumla
+1 yılEğer aşıksan yeter ki o ağlamasın diye çok saçma şeyler bile yapabilirsin. Bizde böyle bir durum var malesef.
04 Yorumla- +1 yıl
karşındaki kız bu durumu kullanıyor ama neredeyse her zaman. Nietzsche haklı, kırbaçsız bu iş olmaz.
- +1 yıl
nietzsche abartmayi sever ya takma sen :) tabi durumu kullanan olur ve tabi eger deger bilmiyorsa sende gereginden fazla deger vermessin bence is sende bitiyor karsindakinin samimi olup olmadigini anlayabilirsen ona göre davranirsin olur biter ama herkes bunu beceremiyor malesef.. sen yinede bütün kizlari ayni kefeye koyma deger bilenide var
- +1 yıl
Sorun insanın aşık olunca görememesi. 2.5 sene tol yapan biliyorum ben, bu saatten sonra tekrar güvenmek çok zor.
sadece gülerken gördüğüm insanın gözünden yaş geldiğinde kendimi kötü hissediyorum. ama genelde timsah gözyaşlarına da açığım.
04 YorumlaHiç bir halt bilmedikleri için elindeki son üzüm tanesini kaybetmemek için elinden geleni yapan çiftçi misali cilaliyorlar.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yılBen de kendime soruyorum niye etkileniyorum diye gözyaşından sonra hemen yelkenlerimi indiriyorum aşağıya, insan yalandan da ağlayabilir ama gerçek ağlayış çok farklıdır içten gelir, o yüzden ben de dayanamıyorum :(
00 Yorumla Bu kişiden kişiye gore degısır. Kımı arkadaslarım var hıc kız aglamıs kendını paralamıs umurlarında olmaz. Ama ben dayanamıyorum karsı cinsin aglamasına. Bu konuda odun olmayı ısterdım.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılBence aglayınca çakilme oluyoruz sırf susalım diye affediyorlar :D
02 Yorumla- +1 yıl
Ucunda kafa dinlemek varya herşeyi yaparlar yeter ki susalım :D
ben de önceden dayanamazdım ama artık gördüğüm muamelelerden sonra kız ağlasa zırlasa bile karşısında artık kıkır kıkır gülerim hiçte acımam bırak beter olsun kaltak
26 Yorumla- +1 yıl
e yuh yani
- +1 yıl
kaç kişiyiz ki biz? biz kimiz?
- +1 yıl
senin canini yakan hatta hicbir erkegin canini yakan ben degilim.. beni sorumlu tutamazsin. benim gibi olan yuzlerce kiz var o yuzden hepimiz ayni degiliz
bir bilsek nedenini. Kadının en güçlü silahı gözyaşları. benim bir de gözlerim dolar karşımda ağlarsa. çok b*ktan bişey ya
16 Yorumla
+1 yılbunu kullanan kızlarda var maalesef o hatayı bende yaptım
ağlamasına kıyamadım dayanamadım çok sevince insan öyle hissediyo00 YorumlaSevdiği insanín ağlamsına dayanamaz erkek haklıda olsa teselli eder
Bu durumu kullanan oyunculuk yateneği gelişmiş insanlarda var ençok ona kızıyorum...00 Yorumla
+1 yıltum erkekler icin ayne deyildir merhamet duygusuyla alakalidir erkek var sevdini yikar gecer onu gozyaslarilyla bogar erkek var sevdigi gozlerinde bir damla yastir kaybetmemek icin hic aglamz
00 YorumlaSebebsiz yere ağlıyorsa umrumda olmaz. Benim hatamdan ağlıyosa o zaman dayanamam. Her ağlamasınada kanacak değilim
04 YorumlaKadın ağlayınca erkekteki koruma iç güdüsü devreye giriyor. Benim kadınım ağlayamaz onu kimse ağlatmaz o üzülmesin falan diye içinden bir ses yükseliyor. Ama bunu kötüye kullanan kadınların da Allah belasını versin.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı. Bu aglamayi alisik hale getirmemeli zamanla onuda fark etmemeye bilir
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 808 cevap paylaştı. Yorumlara baktımda dayanmak lazım. Daha da kızmak lazım. Yoksa bu kız milletine yaranamassın.
25 Yorumla- +1 yıl
niye öyle düsünüyorsun askin yasimi var? yasa göremi asik olmali ya da bu bir insanin elinde olan bisemi.. eger yasa göre maddi duruma göre ne bilim kültüre göre asik olursan o ask olmaz ki pilanli bir sekirde hayat arkadasini secmis olursun okadar.. yani ask bu degil ask kosulsuz olmali
- +1 yıl
O zaman abla ben 22 yaşındayım 26 yaşındaki kızla çıkmak istersem herkes garip gözle bakıyor? Buna ne diyeceksin peki. ?
Erkek büyük olunca sorun yok, Kız büyük olunca mı sorun var? Sen bizim erkeklerimizin derdini bilmiyor musun ki aşkın yaşı mı var diyorsun. 27 yaşındaki bir adam 18 yaşındaki kızdan ne bekler? Eğer aşk dersen gerçekten bişi demiyorum yahu - +1 yıl
milletin dediklerine bakarsan zaten sen ask mask yasama bosver :) cünkü millet iki insani ayirmak icin elinden gelini ardina koymuyor cünkü her insan diger yarini bulmak ister onu kendinden cok sevmek ister onunla bir ömür mutlu olmak ister ama bakiyorlar onlar öyle bise basaramiyor baskasi basardimi kiskaniyorlar ve yakistirmiyorlar onlari birbirine ve ayirmaya calisiyorlar.. onun icin ask her yigidin harci degil
merhamet var içimizde kendimizden güçsüzü o halde görmeye belki dayanamıyoruz :)
02 YorumlaKim demis onu Erkek gucsuz kadina anca acir dayanamaz degil acimayanda bir tekme daha vurur..
00 Yorumla
+1 yılKadın ağlarken çaresiz görünür. Belki ondandır... Bilemedim ki şimdi :D
00 Yorumla
+1 yılAğlamak insanın en zayıf halidir.. odun değiliz nihayetinde
03 Yorumla- +1 yıl
Nickin lal ama dilin papuç kadar maaşallah.. emin değilmişşş uyu sen uyu
ağlayan kadını hiç sevmem :D ağladıkça ağzına patlatırım :D
035 YorumlaInsanin goz yaslari cok degerli hele ki bir kiz boş bişey icin aglarsa dayanamıyorum icim parcalaniyor
02 Yorumlakadının 2 silahı var bence 1. çenesi o olmazsa 2. plan göz yaşı devreye giriyor bende hiç dayanamıyorum :D
02 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 776 cevap paylaştı. Hadi yaa oyle mii bence sen bunu yapan erkekde sorun arama kizda sorun ara
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılher erkek öyle değil ki.. yanımda ağlayan kız olunca 2 dk istifimi bozmuyorum hemen göz yaşları bitiyo ve kızmaya başlıyor... sinirleniyor... bütün erkeklere de tavsiyemdir.. aldanmayın... kanmayın inanmayın bu sahtekarlığa
01 YorumlaÇünkü biz sizler gibi içten pazarlıklı ve vicdansız değiliz...
02 Yorumlaben dayanıyorum hatta gene dövüyorum gene aglıyor ne güzel :D DDD hahahah
04 Yorumla
+1 yılben gülüyorum karşımda bir insan ağladığı zaman :D o nedenle karşımda kimse ağlamaz :D
02 Yorumla- +1 yıl
ağlayınca komik geliyor...
+1 yılBu dünyada en çok değer verdiğimiz şeyler kadınlardır da ondan. Benim karşımda bir kadın ağladığında ben de ağladığım için bende işler biraz karışık kim kimin gönlünü alırsa artık :)
00 Yorumla
+1 yılHakli olmama ragmen o da tbiki oldugu zamanlar oldu. Ama yok gozyaslari beni maglup ediyor
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 43,7b cevap paylaştı. Kız erkek fark etmiyor benim için ağlayan biri üzer beni dinlerim sorununu derdini
01 Yorumlabunu cevabını hiç düşünmedim ama şuna eminim ki bilseydim heralde bir daha bir bayana seni seviyorum demez onu kandırmak ve... çalışırdım
00 Yorumla
+1 yılSalak olduklari icin. Iki agliyom her seyi yaptiriyom :))
07 Yorumla- +1 yıl
Bosversene. Kendileri de biliyor zaten. Aslinda agladigimiz icin degil bizi sevdikleri icin istedigimizi yapiyolar. Gozyasi biraz duygusallik katiyo :)
- +1 yıl
Eet cok iyi aglarim :) Aglayan erkeklerden de nefret ederim
- +1 yıl
Valla canim erkeklerin cogu bile bile aptal durumuna dusuyor. Vezirken rezil oluyorlar :)
+1 yılKadın erkeğin en degerli varligidir. ona emanettir. Onun gözyaşı mutsuz olduğunu ifade ettigi icin erkek kendini suclu hisseder. Ona cok kotu seyler yaptigini dusunur. Bundan dolayı guven bana.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılvalla bence öküz olanlar için geçerli değil bu arkadaşm ya :)))) onlar gözyaşını vs.. sallamaz bence.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılben kızları ağlatmaktan bilakis zevk alıyorum ağlayınca benim içimdeki ateş iliklerime kadar sönüyor... offf rahatladım yine :)
10 Yorumla
+1 yıl:/ bn ağladıkça daha çok bağıran biri vardı ona ne demeli
00 Yorumla
+1 yılİçgüdüsel. Kadın ağlayınca erkek hemen onu koruma ihtiyacı hissediyor.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 514 cevap paylaştı.
+1 yılGerçekten içi yandığı için ağlayan bir insana kim dayanabilir?
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 8,3b cevap paylaştı.
+1 yılBilmiyorum valla lal hanım sanırım bende dayanamam -_-
012 Yorumla- +1 yıl
Bir şey sorucam lal hanım bir insan sürekli neden kandırılır? O insanda mallık varmıdır?
- +1 yıl
Peki cevabınız için teşekkür ederim :(
- +1 yıl
2-3 kere lal hanım hani niye beni seçiyorlar arkadaş benim kime ne zararım dokunmuş gerçekten lanet olsun bu siteye başka bir şey diyemiyorum
- +1 yıl
Yemişim resmi lal hanım kimseyle tipi için konuşmadım açık açık söyledikleri her şey yalan diyorlar ^^ bundan önce 1 kişi olmuştu böyle buda 2. kişi ya ben çok malım ya bunlar çok zeki.
- +1 yıl
Hemde nasıl ya kandığım kişileri görseniz gülersiniz yemin ediyorumya ^^ hani ellerine ne geçiyor diye soruyorum neyse ya
- +1 yıl
Gerçekten bıktım lal hanım öyle birşeykki kimseyle ben tanışmıyorum mesaj atmıyorum kimse rahatsız olmasın bunlar seçmece gibi beni buluyorlar neden ben bir türlü anlamıyorum.
çünkü hiç bir erkek bir bayanın akıttıgı goz yasının değerli oldugunu düşündüğü için dayanamaz ve sarılır onun ruh halini anlamaya calısır
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılbilmem ben ağladımı daha çok dövüyom dermişim haha :D şaka ağladığınız zaman daha tatlı oluyorsunuz bee en azından benim için :)
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 925 cevap paylaştı.
+1 yılBende dayanamıyorum. Vicdanı olan birinin ağlamasına dayanamaz. Erkek kız fark etmiyor
00 Yorumla Tam tersi olduğunu düşünüyorum... Asıl kadınlar erkeklerin göz yaşına dayanamaz
00 Yorumla
+1 yılBende öyle ağlarken bırısı ağlamasın dıy E ellimden gelenı Yaparım uğraşırım
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBir kadının ağlaması erkeğin sahiplenme ve merhamet duygularını harekete geçirir. O yüzden erkek bu hareket karşısında dayanamaz ağır gelir.
00 Yorumla
+1 yılKadın zavallı ve güçsüz dur ama erkek ler göz yaşını kalbine anılırlar o yüzden çok üzülüyor lar
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 549 cevap paylaştı. yoo ağlarsa ağlasın bananede sevdiğim kişi olunca biraz koyar
00 Yorumlave genelde kadınlar sahte gözyaşlarını kullanıyorlar bazı durumlarda
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılbiz adamız, insanız, vicdanlıyız, merhametliyiz, sizin gib acımasız korkak ve hain değiliz
01 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılKader utansin hakli cikmayalim diye yapiyo kadinlar :D
01 Yorumlaumurumda bile olmaz tam tersı aglayan kzıdan nefret ederim
00 YorumlaHatta öyleki bende karşımdaki ağlayınca bende ağlıyorum elimde değil gerçekten
00 Yorumlakadın ağladımı erkeğin içindeki sinir gidior dayanamıyor kıramıyorrr :))
00 Yorumla
+1 yılkadınlar çok narindir çabuk kırılırlar göz yaşları boşa akmaz onları üzmemek lazım
00 Yorumla- Devamını Gör (37)
Devamını Gör(82)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar