Seni rüyamda gördüm ölüyordun iyi misin şu an bir, bayram mesajı iki zaten 😅

Seni rüyamda gördüm ölüyordun iyi misin şu an bir, bayram mesajı iki zaten 😅

Senin için özel bir çaba harcamadım zaten eski sevgilim yok ama eski bir arkadaşımınkini kutladım tabii ki ama dediğim gibi zaten sevgilim yok olmadı ve olmasınıda istemiyorum
Cevap
4Cevap
Kimsenin kutlamıyorum. yazmak isteseydim yazabilirdim bahanem olmazdı
Hayır tabikide ne münasebet..
Kutlamadım. Kutlamakta istemedim.
Bayramımızı kutlayıp ayrıldık:)
Yok hayir kutlamadim kutlsmamda
Hayır ama güzel bahane😅
ben düşünene kadar bayram bıttı gıttı
Hayır.
hayır
çocukça
Ah ah Ben yaptim siz yapmayinn
Yaptım.
Bebek beni ekle aynilemedimki
Anlamadim
eklermisnbeni sana yazmam lazm dasa:)))
Eklemem
Nednnn
🤗🤗🤗🤗
Sadece kutladık
Hayir
Böyle bi taş bebekten ayrıldığına göre zaten bayram ı hak etmemiştir
Hayır kutlamadim
Yokki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?