Valla bana kalsa ilk günden rahata salıcam çünkü sevgiyi kıyafetle bağdaştırmayı sevmiyorum özensiz çıkıyorum diye ona saygım olmadığıno göstermez ben sadece yan yanayken hep rahat ve özgür olalım isterim sonuçta sevdiğim insanın yanımda en rahat halinde mutluluğunu isterim ama yohhh benim gibi düşünen bulamadım hiç
İlişkinin yedinci safhasının sekizinci yıldönümünde beşinci yıldönümü anılarak giyilmesi uygun olabilir kanaatimce, yoksa olmaz mı? O kadarı beni ilgilendirmez, artık onu da giyecek olan düşünsün.