Güncellemeler
+1 yıl
Yani naparsam pişman olur aklına düşerim onu öğrenmek istiyorum
İlk başlarda çok utangaçtım. Beni beğenmez diye düşündüm çok zaman kaybettim. Daha sonra üstünden çok zaman geçti ve cesaretimi toplayıp mesaj attım ama mesaja görüldü bile atmadı. Ama bu arada tabiki karşılıklı çok kıskandırmadır, oyunlar döndü (birbirimizden gizli bir şekilde ama tabi anlaşıldı) Şimdi de benim peşinden koştuğum için hava yapıyor. Bir şekilde onu pişman etmek istiyorum.
Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim :(
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bu devirde erkekleri üzmeniz pekte mümkün değil açıkçası.
Üzmek değil ya
Sadece aslında hislerime karşılık vermesini istiyorim
Yazmadı sadece yani istemiyorsam da istemiyorum desin
Hala uğraşıyor arkadaşlarından
Ülkede ekonomik sıkıntı var kimse ne dedigini bilmiyor psikolojiler bozuk suanda elleme uzak dur
hala seviyor musun onu.
Evet
Aslında pisman etmek değil ya
Sadece seviyorsa seviyorum desin hislerime karşılık versin sevmiyorsa istemiyorum desin bırak peşimi desin ona bile razıyım
seviyorsan pişman edemezsin zaten. bence bırak mesajı kıskandırmayı direkt yüz yüze konuşun
Yüz yüze konuşamam zaten çok zor cesaret ettim
Eskiden ekliydi fotomu beğenmişti ama hislerini hiç açık etmedi bakıştık bakarken hafif gülüyordu o kadar
Artık o bile olmuyor çünkü aynı ortamda bile olamıyoruz
Her gece eski günlerimiz rüyama giriyor o bana baktığı zamanları her sabah gerçek mi diye uyanıyorum yine rüya olduğunu görüyorum içim acıyor
konuş en azından kesin bir cevap alırsın kafanda tereddüt olmaz.
Konuşmaz ki benle
niye
Mesaja bile cevap vermedi o da çok çekingen biri
Arkadaşlarıyla bile gezmez bütün gün evde ya da sokaktaki parkta takılıyor
Yani oturuyor orada arkadaşlarıyla belki şimdi onu bile yapmıyor
yav biraz cesur ol. tek olduğu bir zaman cesaretini topla. git konuş içinden geçenleri. elini tut bi bak tepkisi noluyor
yoksa kafayı yersin aptal aşık 😂
Oooo onu hiç yapamam ya elini tutma falan ne zaman yakalıycam ki bi bakkala gidiyor eskiden bizim eve yakın olana gidiyordu bi kere karşılaştık orada şok oldu dondu kaldı bir daha da gelmedi oraya
Ya bir şey yapmazsam da o da merak etmez mi beni biraz sessiz olsam böyle unutmuş gibi
Bu arada seviyorsan pişman edemezsin dedin onu niye dediniz öyle
o da olabilir sen biraz geri çekil. belki o gelir.
Çünkü artık bir şey yapmak istemiyorum benimde gururum var çok bekledim onu zaten
Peki bir şey sorabilir miyim size bir erkek olarak
pişman edemezsin çünkü onu seviyorsun kötü bir şey söyleyip kaybetmekten korkarsın. ancak o da seni seviyorsa senin peşinde kosar
buyrun?
Ya ama benim de bir arkadaşım vardı o da seviyordu çocuğu ama onlar eski sevgiliydi arkadaşım resmen çocuğu ezdi hakaret etti istemiyorum dedi çocuk bide o kadar gururluydu ki normalde kızlar onun peşinden koşan bi çocuktu ama şimdi o çocuk benim arkadaşımın arkasından koşuyor bence pişman olan lafla da olur neden olmasın
Ama tabiki onu üzmek istemem ne hakaret ederim ne bağırırım kıyamıyorum yüzüne bakmaya bile
Bir erkek kızın uzaklaştığını farkederse veya başka bir şekilde işte kızı kaybettiğini düşünürse en geç ne kadar zamanda adım atar yani kızı merak eder?
seviyorsa çok durmaz harekete geçir ama onu kıskandırmak için başka erkeklerle takılırsan soguyabilir. ama ben yine diyiyorum yüz yüze konuş. merak etme kalbin durmaz.
Hımm onu bilemem ki işte bilmiyorum yani
Ya mesajla da konuşabilirdi konuşan ordan da konuşur ben onun karşısına geçip ne diycem ki ben zaten ona her şeyi anlatacaktım yaptığım hataları olsun her şeyi yani..
baş başa kalın. gozlerinin içine bak. ilk başta biraz saçmalarsın ama konuştukça açılırsın. Seni sevdiğini o an anlarsın zaten o anki tavırlarından. böyle acı çekmenden iyidir.
Yakalayabilmem çok zor. Mesaja çok zor cesaret ettim o kadarını yapabileceğimi zannetmiyorum ama inşallah o bir şekilde iletişime geçer konuşur benle 😪
Ya bir de yapsam bile tut ki elini tuttum falan yani daha önce hiç konuşmadığın biri bir erkek bu durumda sinirlenmez mi 🙄
Yoksa etkilenir mi yani
karşındakinin yapısına bağlı. ikiside olabilir ama seni seviyorsa etkilenir
Her şey "seviyorsa.." ya çıkıyor zaten bi onu anlayabilseydim şu an hiçbirine gerek kalmayacaktı ama karşıdaki insan kapalı kutu olunca 😅
anahtar sensin
Onu yapınca olacağını hiç zannetmiyorum ama bilmiyorum 🤔😪
Çok teşekkür ederim güzelce fikir verdiğiniz için 🙏🏼
rica ederim 😊