1 yıl 3 yıl 5 yıl fark etmiyor. Bir anda soğuyup buz gibi bir insana dönüşebiliyorum
size de oluyor mu?
1 yıl 3 yıl 5 yıl fark etmiyor. Bir anda soğuyup buz gibi bir insana dönüşebiliyorum
size de oluyor mu?
bu durum akıllara zarar türde olsa bile böyle bir şey benim için de mevcut. ne kadar çok samimi olursak olalım, yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmese dahi birden buz kesiliveriyorum karşıya. neden arıyorum bulamıyorum. benzeri olarak şu şey de bende mevcut ; olmasını çok istediğim bir şeyin olmamasını çok istiyorum. sanırım her şeyin dozu, kararı iyidir. mesela her ne kadar samimi, yakın arkadaşım dahi olsa karşı taraf 7/24 konuşacağımız her gün görüşeceğimiz anlamına gelmez yakınız diye. mesafe iyidir, insan özlemeli de karşındakini merak etmeli acaba şu an nasıl iyi mi napıyor gibi gibi. her an iletişim hâlinde olmak belli bir zaman sonra bıkkınlık getirir insana. soğuduğum şeye sonradan kolay kolay ısınamıyorum da mesela ben. ey doz sen ne kadar güzel bir şeysin.
Bana da oluyor evet.
Tam tersi de yakınlığım olmasa bile bazen enerji aldığım kişilere 1 yıllık 3 yıllık arkadaş samimiyeti kurabiliyorum
Cevap
0Cevap
Bende de oluyor çocukluktan beri yakın arkadaş olduğum biri vardı bir süre konuşmadık şimdi selam bile verecek durumda değilim neredeyse, insanlara da çabuk bağlanmıyorum ama soğuyor insan
Evet bir anda soğuyup bir daha asla eski samimiyeti göstermediğim insanlar var. Tabi bu durduk yere olmuyor yaptığı hareketlerden kaynaklanıyor
İnsanlarla münasebetin ateş gibi olsun, çok yaklaşma yanarsın çok uzaklaşma donarsın demişler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?