Bu yaşıma kadar bulamadım birni ilerleyen yastaa dhaa zor değil mi?

Stress yapmak istemiyorum ama 24 yaşına kadar kimseyle tanidmadim asosylaim halen kafayı yiyivem hayatımı yaşamak istiyorum evlencek erkek de yok ilerleyen yaşta naisl birni bulxam bu yaşta dahi bulamadım yasin gecince kendimi öldürürüm 17-19 yaşlarda brini bulmak çok isteidm onla berbaer buymek o yaşi geçtim o yastakilerden olamiycam çok zoruma gidor yaşı çok byuuk herşeyi yaşamış birnide istemiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada beni çıktın sanan pislikler olmuş tipim gayet normla bakimliyim kursa gidiyofim hepsi evli yaşı buyuk sokakda falan olsun bakıyorlar erkekler sadece asosylaim utangacim sürekli evdeyim bir yere gittim kursddn işden eve erkekler bakınca kaçıyorum utaniyorim telefona gömüluyorum başka grub var tanışmak istiyorum gidip nasıl tansicam sizce ne yapmaliyim
Bu yaşıma kadar bulamadım birni ilerleyen yastaa dhaa zor değil mi?
Cevapla