Sevgili ayağına f*ckbody olarak kullanan birine haddini nasıl bildirmeli?

Özellikle erkekler cevap verirseniz çok sevinirim. Baya ciddi evlilik hayalleri ile başladık. Kişi uzman doktor bende yakın bir meslekteyim. Hepsi oldu bitti sonra ten uyumuna geldik aşırı üst level uyum oldu fakat sonrasında ilişkiye adını koymadı. Onu sevdiğimi bırakamayacağım sandı bıraktım. Beddua da ettim açıkçası ülkenin en kötü yerine atandı. 4-5 ay sonda çok hastalandı bana ulaştı bal gönderdim ama gördüm Kİ hala aptal sildim kafadan. Sürekli arayıp yazıyor istemiyorum bunu söyledim kendisine de. Şimdi bayram mesajı atmış 5 saat sonra teşekkürler yazdım. Evlendin mi küs müsün falan yazmış. Bu karaktersiz ne yapmalı? Hiç mi takmamalı? Gerçekten şaka gibi hayatımda böyle köy hissetmedim ben

Sevgili ayağına f*ckbody olarak kullanan birine haddini nasıl bildirmeli?
Cevapla