2 ,5 yıla yakın ilişkim dün bitti ve sevgilim böyle bir mesaj attı
Ben hedefi olmayan sürekli darlayan kıskançlık yaratan biriyle idare etmekte çok zorlanıyorum, artık cok yoruldum 2-3 sene olucak çalışma düzeni oluşturmayı beceremeyen birisiyle gelecek neden kurayım, ben her türlü zarar görüyorum , hem manevi zamandan gidicek kişi kendini düzeltmiyor sürekli kıskançlık yaratıp arkadaşlarımla aramı bozup sonrada onlara ilişkiyi anlattın daha sonra gelip her şey normal gibi düzelsene neden böylesin niye şöylesin niye böylesin , suratıma tokat atmış kadınsın çenem ağrıdı 2-3 gün rüyama giriyor eskisi gibi olamıyorum çalışmak her zaman daha iyiye götürüyor beni karşımda Anlayışlı birisi yok Amerikan oyunları Amerika da ırkcılık Amerika’da gidersen şöyle olur , Türkiye iyi diyorsun hepsini geçtim ben artık zorlanıyorum ben sana bin dolar vermedim ama sen kendini geçindirecek zamanı boşuna harcıyorsun herkese hoş vakit zaman çok değerlidir boşa harcayan birisin , ben elimden geleni yapmaya çalışıyorum daha da olmuyo ***^
dedi ve küfür etmeye başladı sonrasında ben sana güvenmiyorum Cebinde 5 kuruş para yok her şeyi ben ödüyorum ben ödemek zorunda değilim sktt git yüzsüz köpek dedi bayramını kutlamak için evine gitmiştim dün sarısı karşıya geçerdi çünkü onu gerçekten çok seviyorum fakat kafasına kolların arasına gömüp git defol git seni görmek istemiyorum dedi beni sevmiyor musun dedim seni sevsen böyle davranmam zaten defol dedi Çok zoruma gitti bütün olanlar o kadar emek vermiştim ki ona inanılmaz tokat atma sebebim ben gideceğim ne halin varsa gör diyerek benim üzerime gelip ağlattı ve ayrılıp geri dönüyordu ben de sevdiğim için kabul ediyorum her seferinde ama mutlaka bir kızla arkadaş olarak da olsa iletişime geçiyordu ve bana sadece arkadaşım diyordu şimdi ne yapacağım bilmiyorum fotoğraflarımızı Instagram‘dan vs sildi ben de onu sildim ve numarasını sildim ne yapmalıyım bilmiyorum kadına nasıl çıkaracağım onca emek onca hatıra Ben o varken hiç erkek arkadaşa ihtiyaç duymadım çünkü benim sevgilim hem erkek arkadaşımdır hem de sevgilimdir ama o benim senden sonra kız arkadaşlarım olabilir diyerekten kız arkadaş yapmak istedi yeni birileriyle tanışmak istedi ve izin vermeyince kısıtlayıcı ve kıskanç biri oldum şimdi bu durumda benim ne yapmam gerekiyor ve haklı mı
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
seven insanı anlayamazlar ama birgu. pişman olur eminim
Umarım olur çünkü gerçekten kötü davrandı ve çok temiz sevdim soğan ekmek bile yerdim düşüncemde dahi aldatmadım o benim canımdı
işte kıymet bilmiyorlar
Yarisina geldim, okumayı bıraktım. Cok kötü.
tam bir canım ☺😄
?
Ayrılmak en güzeli
Neden ya
Seni istemeyen biri için uğraşmaya değmez hem sen kimsin tokat atıyorsun cicucuga kocanmi bu senin
Yolun ortasında hüngür hüngür ağlıyorum çok kötüyüm ve bana ben gideceğim ne b*kun varsa ye dedi bi an sinirlerim boşaldı ve benden ayrıldıktan 2 gün sonra bir kızla buluşup geri bana döndü hiçbir şey yapmamış gibi tabii benim sonradan haberim oldu o yüzden Tokat attım ayrıca ben çok emek verdim beyefendi bir kadına çok emek verdiğinizi sevdiğinizi düşünün sonra sizden ayrılıp başka bir adamla buluşup size geri gelsin sizi canım yerine koysun ne hssedersiniz
Hayatım bu çocuk öyle dolmuş ki seni artık gram sevmiyor , yazdıklarını tektar oku baştan sona
İyide ben onu hep çok sevdim hep peşinden koştum hatalı olsa bile ben gidip konuşmayı denedim orta yolu bulmaya çalıştım dolacak bir yanı yok emin olabilirsiniz çünkü ilişkimize insanları anlatan da kendisi de bana vuran da kendisi defalarca sırtıma vurdu defalarca kollarımı sıktı ve ben ona rağmen düzelir diye yanında kaldım anlayış göstermeye çalıştım fakat olmadı annesiyle babasının yanına yüzümü 30 TL atıp hadi ordan git taksiye bin dedi bana
Dolacak olan kişi bendim ama sevgimi her zaman korudum ona karşı her zaman sevgim vardı ve bu yüzden bir çok şeyi alttan aldım benim de bir çok sebebim vardı ondan gitmek için ama ben her zaman tolere ettim
Bencr artık unutmak lazım bu çocuk seni istemiyor artık yaptıklarını tasvip etmiyorum tabiiki cinsellik oldumu
Yani hata benim mi beyefendi ben miyim tek suçlu ne kadar kahrolduğumu görseniz böyle söylemezsiniz diye düşünüyorum çünkü her daim evine gittim bir şeyleri düzeltmek için her daim onu sevgimi gösterdim süprizler yaptım cebimde son kalan parayla bile ona gidip kıyafet aldım niye çünkü seviyorum fakat o ne yaptı her defasında beni reddetti ayrılıp ayrılıp geri döndü şimdi geri dönen bilmiyorum
Yanı neler yaşadığınızı bilmiyorum uzun zamandır hayatımda kimse yok bu duyuları çok fazla bilmiyorum, ama ortada bir suçlu armakdan ziyade karşılıklı diyalog ikiniz için iyi olacaktır, ama bu çocuk sana geri döneceği zannetmiyorum
Kalbimden nasıl çıkartacağım bilmiyorum Gerçekten çok emek verdim çok sevdim asla onu hiçbir zaman aldatmadım düşüncem de bile tabii ki hatalarım oldu ama ben olgun bir insan gibi gel oturup konuşalım dediğimde her seferinde beni reddetti geçiştirdi sürekli küçümse de vücudumla dalga geçti hedeflerim küçümsedi yapmadığını bırakmadı dolayısıyla ben de çirkef bir insana dönüştüm tek yaptığım hata evine gidip zorla konuşmak oldu oda sırf bir çözüme kavuşalım diye ben hep sevmek için mücadele ettim ona yazmak istiyorum şu an ama yazarsan da beni engelleyecek onu biliyorum
Bence fazla zorlamamak lazım, o artık kafasında bitirmiş bunları, vücudun la neden dalga geçti zamanla. unutacakdin iyi bir dertleşecrk bir arkadaş dost bulmanızi tavsiye ederim