Sevgilim beni seneye yurtdışına gideceğim diyerek terk etti? Ne yapmam gerekiyor?

2 ,5 yıla yakın ilişkim dün bitti ve sevgilim böyle bir mesaj attı

Ben hedefi olmayan sürekli darlayan kıskançlık yaratan biriyle idare etmekte çok zorlanıyorum, artık cok yoruldum 2-3 sene olucak çalışma düzeni oluşturmayı beceremeyen birisiyle gelecek neden kurayım, ben her türlü zarar görüyorum , hem manevi zamandan gidicek kişi kendini düzeltmiyor sürekli kıskançlık yaratıp arkadaşlarımla aramı bozup sonrada onlara ilişkiyi anlattın daha sonra gelip her şey normal gibi düzelsene neden böylesin niye şöylesin niye böylesin , suratıma tokat atmış kadınsın çenem ağrıdı 2-3 gün rüyama giriyor eskisi gibi olamıyorum çalışmak her zaman daha iyiye götürüyor beni karşımda Anlayışlı birisi yok Amerikan oyunları Amerika da ırkcılık Amerika’da gidersen şöyle olur , Türkiye iyi diyorsun hepsini geçtim ben artık zorlanıyorum ben sana bin dolar vermedim ama sen kendini geçindirecek zamanı boşuna harcıyorsun herkese hoş vakit zaman çok değerlidir boşa harcayan birisin , ben elimden geleni yapmaya çalışıyorum daha da olmuyo ***^

dedi ve küfür etmeye başladı sonrasında ben sana güvenmiyorum Cebinde 5 kuruş para yok her şeyi ben ödüyorum ben ödemek zorunda değilim sktt git yüzsüz köpek dedi bayramını kutlamak için evine gitmiştim dün sarısı karşıya geçerdi çünkü onu gerçekten çok seviyorum fakat kafasına kolların arasına gömüp git defol git seni görmek istemiyorum dedi beni sevmiyor musun dedim seni sevsen böyle davranmam zaten defol dedi Çok zoruma gitti bütün olanlar o kadar emek vermiştim ki ona inanılmaz tokat atma sebebim ben gideceğim ne halin varsa gör diyerek benim üzerime gelip ağlattı ve ayrılıp geri dönüyordu ben de sevdiğim için kabul ediyorum her seferinde ama mutlaka bir kızla arkadaş olarak da olsa iletişime geçiyordu ve bana sadece arkadaşım diyordu şimdi ne yapacağım bilmiyorum fotoğraflarımızı Instagram‘dan vs sildi ben de onu sildim ve numarasını sildim ne yapmalıyım bilmiyorum kadına nasıl çıkaracağım onca emek onca hatıra Ben o varken hiç erkek arkadaşa ihtiyaç duymadım çünkü benim sevgilim hem erkek arkadaşımdır hem de sevgilimdir ama o benim senden sonra kız arkadaşlarım olabilir diyerekten kız arkadaş yapmak istedi yeni birileriyle tanışmak istedi ve izin vermeyince kısıtlayıcı ve kıskanç biri oldum şimdi bu durumda benim ne yapmam gerekiyor ve haklı mı

Sevgilim beni seneye yurtdışına gideceğim diyerek terk etti? Ne yapmam gerekiyor?
Cevapla