Abimin arkadaşı bana yürüyor ve çok yakışıklı efendi birisi? Yani siz yakın arkadaşınızın kardeşine eğlenmek için yürür müsünüz?

Sonuçta arada abim var ve kaç yıllık arkadaşı. Bilmiyorum bugüne kadar hiç sevgilim veya konuştuğum erkek olmadı ve ciddi bir şeyler istiyorum. Abimin arada olması bana güven veriyor ister istemez. Yani bana abimden dolayı kolay kolay yanlış yapacağını düşünmüyorum. Birde abime aşırı derecede düşkün olduğum için etkileniyorum galiba çünkü kendimi bildim bileli hep hayal ediyorum eşim ve abimin normalden fazla iyi anlaşmasını ve birlikte keyifli vakit geçirmesini. Bu arada çocuk abimin arkadaşı olmasa ben ilk görüşte aşık olurdum zaten öyle birisi.

Abimin arkadaşı bana yürüyor ve çok yakışıklı efendi birisi? Yani siz yakın arkadaşınızın kardeşine eğlenmek için yürür müsünüz?
Cevapla