Diyelimki biriyle tanıştınız ve harika vakit geçiriyorsunuz. Ama flört mü arkadaş mı bilemiyorsunuz?

Çok iyi anlaşıyoruz. Birbirimize bir şey anlatırken gözlerimizin içi gülüyor gibi. Daha 3 haftadır konuşuyoruz ama arkadaş mı flört mü asla anlamıyorum. Çok destekleyici korumacı hayatını bana anlatan biri sanattan felsefeden felan konuşuyoruz. Birbirimizle sürekli konuştuklarımızın ne kadar keyifli olduğundan bahsediyoruz. Yakınlaşma olmadı. Hep mesafeliyiz. Her gün konuşuyoruz. Normal standart şeyleri bile konuşuyoruz ne yemek yaptın gibi. Sizce flört mü arkadaş mı?

Diyelimki biriyle tanıştınız ve harika vakit geçiriyorsunuz. Ama flört mü arkadaş mı bilemiyorsunuz?
Cevapla