19 yaşındayım 35 yaşında bir adama aşığım. Ona aşkımı nasıl ispat edebilirim?

19 yaşındayım 7 ay önce tanıştık ona karşı çok fazla bir çekim var bende kendime engel olamıyorum ve yaş farkından dolayı kendini biraz geri çekiyor gibi hissediyorum onun güvende hissetmesi için ne yapabilirim? Benden yaşça büyük düşüncelerini kestiremiyorum fakat buna çocuk oyuncağı gibi bakmayın ben duygularımdan eminim.

Güncellemeler
+1 yıl
Gayet mutluyum onunla söylemleriniz duygularımda bir şey değiştirmiyor yaşayan benim ben 35 yaşında bir adamla birlikte olunur mu diye sormadım güvenini nasıl kazanırım diye sordum fakat soruma hala cevap alamadım
Güncellemeler
+1 yıl
Buraya gelip bir lgbt üyesinden biri bir şeyler yazsa sonuna kadar arkandayız onlar geri kafalı dersiniz (bu arada ben saygı duyuyorum lgbt ye yanlış anlaşılmasın) fakat söz konusu yaş olduğunda kendi yaşayamadıklarınızdan mıdır nedir bir eleştiri yağmuru
19 yaşındayım 35 yaşında bir adama aşığım. Ona aşkımı nasıl ispat edebilirim?
Cevapla