1 senelik evliyim 5 aylık çocuğum var ve tekrar hamileyim yeni öğrendim kocamın hareketlerinden şüphelenip whatsap web indirdim wp sine girdim gündüz bi bakıyım dedim yakın bekar bi arkadaşımla beraber olmuşlar onu konuşmuşlar kız diyorki işte çok kanamadı kızlığım bozulmuşmudur seni özledim yine buluşalım falan yazmışlar ben bunları görünce çılgına döndüm bi arkadaşımı yanıma alıp kızı çağırdık yanımıza kızı ağzı burnu kırılana kadar dövdük telefonunu kırdım aldım kızın sonra itiraf ses kaydı aldık arabada yaptık dedi akşamına da kocama dedimki istediğin oldu seni boşuyorum hayatına bekar devam et istediğini yap dedim pişman oldum özür dilerim beni oğlumdan ayırma diye yalvarıyor akşamdan beri ben bu kadar sakin yazdım buraya ama aslında hiç böyle olmadı hayatımda başıma gelebilecek en kötü şey geldi çok kötü hissediyorum oğlumun bana ihtiyacı var ama ben herkesten uzaklaşmak yalnız kalmak istiyorum bunu sindiremiyorum biraz akıl verirmisinz ne yapmam gerekiyor siz olsanız ne yapardınız?
Gizli Üye(30-35)+1 yılöncelikle Büyük geçmiş olsun ben erkeğim kadın değilim ve bi çocuğum hatta karnımda öteki çocuğum hiç yok ama empati silahımı kullanabikiyorum şükür
öncelikle sakinlesmeye kendinizi toparlamaya çalışın ağlama krizleriniz gelicek kendinizi tutamicaksiniz çok küçük olaylara büyük tepkiler vericeksiniz kimsenin sizi anlamadığını sanicaksiniz ama sizin gibi yaralı olan bisürü insan var yani yalnız değilsiniz
psikoloğa gitmem geteklimi? bunu ilarleyen zaman ve psikolojiniz gösterecek? (ama size tavsiyem bu durumu kendi başınıza atlatmanızdır cunki zor durumlarda tek başına ayağa kalkabilen insanı yıkacak başka sorunlar asla yoktur)
5 aylik bi meleginiz var Allah bağışlasın ve karnınız da bi can daha var öncelik onlar olmalı (sigara kullanıyorsanız lütfen bırakın cunki sigara hem pahalı hemde çocuklarınıza harcamanız gereken bi para ve sağlığınız en önemli ihtiyacınız) sigara kullanmiyorsaniz bu söylediğimi unutun
kendimce düşünürsem 2 çocuğum olsa ve karım beni aldatsa onunla oturur bunu konuşurdum ve büyük bi ihtimalle evliliğim devam ederdi ama onu sadece çocuklarımın dadısı gibi görürdüm güven olmazdı sevgi olmazdı sadece çocuklarımın anne sevgisinden mahrum kalmaması için bu beter evliliği devam ertirirdim cunki anne babasız büyüyen çocuklar potansiyel suçlu adayı olurlar
duygularınızı asla dizginlemeye çalışmayın ağlamak gerektiğinde ağlayın gülmek istediğinizde de kahkahalarla gülün yaramız olabilir ama çevrenize yaranızı göstermeyin cunki çevre yarayı deşer çevrenizi bu konuda sınırlayın ve bu konuyu actirmayin
maddi durumunuzu ailenizin maddi boyutunu bilmiyorum böyle zorlu yaşanılan süreçlerde aile desteği ve maddiyat büyük derecede önemli rol oynar cunki koca eline bakmak zorundaysanız (ki toplulumuzda maalesef kadınlar çalışmaz okumaz yani ayakta duramazlar) maddiyat sizi zorlayacaktir
olayın iki boyutu vardır ilki duygusal boyutu ikincisi maddi boyutu
ailenize olayı acmadiysaniz en kısa zamanda açın ailenizin de fikrini alın ailenizin de sizin yanında olması olumlu bi faktördür (toplumumuzda böyle durumlarda baban bile beni aldattı aman boş ver kızım kır dizini otur derler)
biras sizin yerinize kendimi koydum bi 15 saniye kadar ve gerçekten de cehennemi yaşadım ve yalnızlığımdan nefret ettiğime utandım cunki yalnızlığım beni hiçbi zaman aldatmadı bırakıp beni gitmedi
nası bi insan olduğunuzu bilmiyorum ama güçlü biri olmanız gerekiyor gerek duygusal gerek maddi açıdan dik durmanız gerekiyor ve en önemlisi iki tane canınız (toplamda 3) daha var ve bu iki can sizi hayata sıkı sıkıya bagliyacaktir
partnerim beni aldatsaydi (eş sevgili farketmez) bu beni çok sarsardı kesin
öncesinde karar alırken Harcadığınız sürenin bi 5 katını daha kullanın yani hemen karar almayın cunki siz 3 kişisiniz
ve umarım sizi yanlış yönlendirmemisimdir
hayat sizin alicaniz kararlarda sizin ve aldığınız bu kararların fayda ve zararlarıda ancak sizi ve iki evladınızı etkileyecektir
uzun yıllar KS deyim ve ilk defa bu kadar uzun anlamlı bi cümle kuruyorum
kendinizi bian önce toparlamanızı mantıklı kararlar almanızı ümit ediyorum
tekrar geçmiş olsun
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılsoran kişi lütfen bi açıklama yaparmisiniz? neler yaptığınızı merak ediyorum-ruz?
En İyi Cevaplar
Selamlar,
İkisi de birbirinden ahlaksız ve karaktersiz insanlar maalesef. Sen kendini boşu boşuna kötü hissetme biliyorum çok çok zor bir durumdan geçiyorsun. Bunların hiçbiri kesinlikle senin suçun diye ve böyle olmasını sen kendin istemedin. Küçük bir çocuğun var ve onları dışından gerekiyor. Her şeyden öte onun sana ihtiyacı var. Burada yapılacak en mantıklı hareket bana göre boşanmak. Evli kalsanız bile bu olanları büyük ihtimalle içine sindiremeyeceksin. Her fırsatta ve her durumda senin aklına gelip duracak.
00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 17b cevap paylaştı.
+1 yılEğer elinde delil ispat varsa tek saniye o kişi ile evli durma hemen boşan boşanma davasını aç gerekirse çekişmeli gerekirse tek celsede bir şekilde ondan boşan Yeter ki.
Sakın çocuğunu bahane ederek onunla evli kalma onu affetme ya da affetmek için bahaneler bulma ve arkadaşını da suçlama, sonuçta sana sadakat sözü veren insan arkadaşından daha önce eşindi burada eğer bir suçlu varsa o kesinlikle öncelikle eşin
Dediğim gibi özellikle bu gibi durumlarda kadınlar bunu biraz daha fazla yapıyor yani çocuğunu bahane ederek kendisini aldatan bir erkeği affediyor ben buna kesinlikle çok olumsuz gözle bakıyorum. Eminimki çocuğun da seni aldatan bir adamla evli kalmanı istemezdi
Hayat zor biliyorum özellikle ekonomik olarak zaten şu an hem bir çocuğun varmış hem de tekrar hamileymişsin iki çocukla bu devirde nasıl yaşayacaksın bilmiyorum ama sırf para ve maddiyat için de seni aldatan bir erkekle asla evli kalma bir şekilde ondan kurtul kendi başına çocuklarınla beraber güçlü olarak bir hayat sür.00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba
Durumum çok üzücü gerçekten de yani şöyle düşündüğüm zaman çok zor bir durum içinde kopan fırtınayı tahmin edebiliyorum ne yazık ki bazen etrafımızdaki insanları iyi tanıyamıyoruz arkadaşımız olsun eşimiz olsun. Yani yalvaracak tabii ki de yalvaracak ağlayacak belki bazen kendine haklı gösterip üste çıkmaya çalışacak şu an çok yeni yaşadığın şeyler çok sağlıklı düşünemiyorsun normal düşünemiyorsun ama aslında çok da sağlıklı düşünecek bir tarafı yok yani tekrar devam etmek istediğinde hiçbir şey eskisi gibi olmayacak devam etmediğinde de bu bir kötü travma olacak kalacak sende ayrılacaksın tabii ki de yani karşındaki kişi de istediği hayatı yaşasın oğlundan ayrılmak istemiyorsan ayrılmayacaksın gerekli yardımı desteği yapması gerekeni babası yapacak sen de kendine yeni bir hayat kuracaksın bir süre yalnız kal bir süre sessiz kal kendini dinle sakinleşmeye çalış
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
57Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
u +1 yılMerhaba, kısa ve öz bir şekilde yapacağınız şeyi söylüyorum. Tabii bunu söylemek kolay ama uygulamak pek de kolay olmasa da yapmanız gereken şey bence boşanmak olacaktır çünkü bu acıyla, bu hayal kırıklığıyla asla eskisi gibi devam edemezsiniz. O iki şahsı da hayatınızdan çıkarıp çocuklarınızla yeni bir hayata başlamanız gerekiyor. Her şeyin gönlünüzce olması dilelğiyle...
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı. Yapacağın tek şey arkana bile bakmadan kendi yolu gitmek.
Çünkü kimse ikinci bir şansı hak etmiyor.
Hele ki bu şekilde aldatma olaylarında.
Ben şansı haketmediğini söylüyorum ama karar senin.
Ne ayrıl derim ne de ayrılma.
Bunun kararını verecek tek kişi sensin.
Sadece kendini dinle, çünkü asıl cevap sende..
00 YorumlaAhlaksız eşinden boşanıp çocukların için ayakta dimdik durmak zorundasın. Her şeyden önce sen bir annesin. Yıkılmak gibi bir lüksün yok. Bundan sonra kendin ve çocukların için yaşamalısın. Eşin olmasa da olur.
Öncelikle belli bir süre kafanı dinlemek için kendine zaman tanı. Sonrasında hamilelik dönemin son bulana kadar ailenin yanına taşın. Tabi bu süreç içerisinde boşanma davasını aç ve nafaka talebinde bulun. Bebeğini dünyaya getirdikten sonra düzgün bir işe girer kendi hayatını tekrar inşa edersin.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı. Senin yerinde olsaydım o kızı cümle aleme rezil ederdim çünkü kocan kadar o da suçlu arkadaş bir de ailesi çevresi kim varsa kanıtları onlara da gösterirdim senin yerinde olsam o kocayla da 1 dk bile evli durmazdım çünkü aldatma bu bunun affı asla olmaz yok çocuğum var şöyle böyle dersen yapacağın tek şey kendi hayatını mahvetmek olur kendine olan saygını da kaybedersin böyle kocan olacağına hiç olmaması daha iyi okuyunca ben bile sinirlendim bir an önce boşanmalısın bu karaktersizle tüm bağlarını koparmanın tam zamanı.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. Normalde böyle bir durumda insanlar boşanırlar. Aldatma (kanıtlı) ile birlikte direkt boşanırsın ve tazminat + nafaka taleplerin yerine getirilmek zorundaydı. Ancak, anladığım kadarıyla hırsını bir miktar almışsın ve boşanma konusunda net de değilsin, affedip devam etmeyi planlıyorsun. Karar senin tabi ki. Bu arada da ciddi suçlar da işlemişsin. Darp, gasp, alıkoyma ve hürriyeti tehdit gibi birçok şuçu art arda işlemişsin. Haklıyken haksız duruma düşebilirsin, bu durumda aldığın kayıtların da hiç bir geçerliliği yok zaten. Böyle durumlarda icraattan sonra sormak yerine öncesinde bir bilene (hukuk danışmanı, avukat vb.) daha faydalı olacaktır. Ne karar alırsanız artık hakkınızda hayırlısı olsun.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 6,1b cevap paylaştı. Şerefsizlik örneği ikisinede çıkışman doğru ama genelde aldattığı kadın masummuş gibi kimse ona bir şey demez, iyi yapmışşın oda suçlu hayır ahmaklık şu onunla seni aldatıyorsa bu karaktersiz adam onuda aldatacak demektir bu hangi kafa? Bu insanları anlamıyorum ki adamı terket ama çocuk rahat geçine bilecek mi İşin orasıda varda ne yapsan haklısın şu an burada seni zora sokan şey evlatların
01 Yorumla
Soran+1 yılBeni kızdıran da o zaten buradaki yorumlar hepsi kızı masummuş gibi gösteriyorlar kimse kimsenin altına zorla yatmaz kızın da gönlü olmasaydı böyle olmazdı beni anlayan biri çıktı sonunda Allah razı olsun sizden o kdar dardayım ki hiçbi yere sığamıyorum allahım ferahlık ver diyorım çocuğum benden ilgi bekliyor ona bakamıyorum karnımdaki için bişeyler yemem lazım hiçbişy yiyesim yok tek başıma gitmek istiyorum hiçbişy düşünmeden
Aşk İlişkileri konusunda 836 cevap paylaştı. 1 senelik evlisiniz ve eşin seni aldatıyor? Yani aldatmaya elbette karşıyım da eşinin bunu 1. senenizde yapması demek ki sevecek ve sadakat göstericek biri değil o. Bunu erkenden öğrenmen de iyi olmuş bence. Bence ayrıl ve oğlunun da ona benzememsi için elinden geleni yap ve etkilenmemesi için de. Umarım hayatın bundan sonra mutlu ve huzurlu olur.:)
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBir çok şeyin affı olur. Ama ihanetin olmaz. Affedersen kendine öz saygın kalmaz. Devamı da gelir nasılsa affediyor diye. Alışmış kudurmuştan beterdir. Allah yardımcın olsun. Çocuğuna ve doğacak evladına iyi bak. Gerisi boş. Bende bunu anlamıyorum. Evlisin evladın var, bir tane daha evladın olacak ne işin var başka kadınlarla. Gerçi arkadaşında insan değilmiş, miğdesizmiş. Karakter yoksunu.
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılÖnce bir sakin olun, hayatında aldatılan tek kişi siz değilsiniz. Hayatta başıma gelebilecek en kötü şey başıma geldi gibi büyük cümleler kurmayın, beterin beteri var.
Elinizdeki delilleri iyi muhafaza edin. Kızın bütün ailesine de yediği haltları yayın, acımayın. İntikamınızı almak hakkınız. Sonuçta bu çok büyük bir ihanet ve en yakın zamanda boşanma davası açın.
Yorumlarda birine "Namazımı kılıyorum, Kuran'ımı okuyorum, bunlar neden başıma geldi?" gibi şeyler yazdığınızı gördüm. Sizin yaptığınız Allah ile pazarlık etmektir, yanlış düşünceler içerisindesiniz. Şerde bile hayrı arayın. Belki de boşanmanız sizin için çok daha hayırlı, bunu bilemezsiniz. Yaşadığımız bazı şeyler bize çok ağır gelse de altında pek çok hikmet vardır.10 YorumlaDirekt boşa. Bir yapan tekrar yapıyor. Annemin önceki evliliğinde yaşadığı olayın aynısını yaşamışsın. Annem direkt boşamış ve tekrar evlilik yaptı mutlu. Aldatan eski kocası da tekrar tekrar bu olayları çıktı yani adam sürekli yapıyor...
10 YorumlaBir kere yapan bir daha yapar. Ayrıca ilk seni terslemiş. Ayrılacaksın. Nafakasını çatır çatır yiyip gününü gün edicen. Çoçuklarına sahip çıkıcan. 1 yıllık evlilikte 2 çoçuk. Maşallah. Evliliği biraz tatsaydın. Ne cahilsiniz ya
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılKızın ne suçu var kocana sahip çıksaydın ne demek dövdük birde marifet gibi gelinmiş anlatıyor iyi yapmış kocanı tebrik ederim
12 Yorumla
Soran+1 yılNası ne suçu var kimse kimseye zorla bişey yapmaz kız izin vermeseydi benim arkadaşımn kocasısın sen çocuğun var git başımdan deseydi böyle olmazdı belki de ben suçun büyüğünü kız da buluyorum benim pislik kocam böyle şeylere meyilli zaten kızda yol verince olan olmş kocamı boşuyorum kızında hayatını mahvedicem hepsi ettiğini bulsun benim bu küçücük çocuğumun geleceği hayatı mahvoldu Allah hepsini sorsun iğrendim artık dünya ne hale geldi allahım kıyamet kopsun da kurtulalım diyorum
- +1 yıl
Suç kocan da birde sende o kızın günahı ne git boşan zaten sizden olmaz
+1 yılDini Nikahınız Düştü Yani Bozuldu Yeniden Evlenebilmeniz için Senin Başka bir Adamla Dini Nikah Kıyıp ilişki Yaşayıp Sonra Ondan Ayrılıp
Seni Aldatan Kocanla Evlenebilirsin...01 Yorumla- +1 yıl
Sen Yine de Hocalardan Onay AL
Ben Bu işi Böyle biliyorum
+1 yılihanetin affı olmaz zor da olsa kendinize ve çocuğunuza daha çok değer verdiğinizi hatırlayıp hayata sıkıca tutunmaya devam edin
00 Yorumla
+1 yılKadına zarar vermen çok anlamsız , sana sadakat yemini eden kocan şunu unutma ki bir kere yapan yine yapar
00 Yorumla
+1 yılÖnünde iki yol var ya bu konuyu büyütüp boşanacaksın ya da savaşım kocanı cinsel açıdan kendine bağlıcaksın
00 YorumlaPeki kızla görüşmeye devam etmişti ilişkiye girdikten sonra
04 Yorumla
Soran+1 yılEvet mesaj atmış nerdesin napıyosun akşam boşmusun yazmış
Soran+1 yılHayır gayet istekliydi bana karşı ve mutlu bi evliliğimiz vardı sadece tlfnda bişyler sakladığını düşünül şüphe ettm sonra öğrendim benim aklıma dahi gelmezdi en kötü içki içmiş olabilir diye düşündüm ben bundan önce başkasıyla beraber olduğunu sanmıyorum çünkü çok sıkı işte çalışıyordu zaten kızda dedi 1 haftadır konuşuyoruz diye
Aşk İlişkileri konusunda 7,7b cevap paylaştı. hamilelik döneminde seks den uzak kalınca ki bu bahane olamaz yapmış belliki kızda zaten direnmemiş
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBosanmak en iyisi ihanet var ikincisi kizi nie dovuyorsun dovulecek biri varsa oda kocandir kimse degil orada hata yapmissin kiz sikayetci olsa ceza bile yatirsin eskiyamisin
04 Yorumla
Soran+1 yılKız yalvarıyor kimseye söylemeyin babam beni öldürür diye o yüzden kız da öyle bişey yapamaz çok korktu nolur kimseye bişey demeyin dedi çok pişmanım dedi
Cevap sahibi+1 yılSende dovdun yazik sana dovulecek biri vsrsa oda kocandir uckuruna sahip ciksaydi pezeo kizdada suc var ben yok demiyorum ne igrenc seyler arkadas
Soran+1 yılİnanın namazımı kılıyorum kuranımı okuyorum bu nasıl benim başıma geldi hala inanamıyorum dün geceden beri seccade başında allahım yol göster ben napıcam diyorum kafayı yiycem artık düşündükçe çıldırıyorum kızın daha önce de böyle işleri oldu benim kocam olacak adam bu işlere müsait kız da yollu zaten ikisi de suçlu
Cevap sahibi+1 yılAyrilin yapcak bisey yok ailenle istisare yapip bir yol izleyin imtihan dunyasi ne yapalim sukadar soyleyim bundan 1.5 yil once iyi bir arabam iyi bir isim iyi bir hayatim vardi biriyle evlendim evi kurdum herseyi yaptim 15 gunluk evliligim bir anda bitti herseyi alip gittiler benim cebimde sigara parasi bile yoktu
- Aşk İlişkileri konusunda 7,2b cevap paylaştı.
+1 yılŞimdi o kız sana dava açsa kazanır. Sen kocana yapacağını kıza yapmışsın.
08 Yorumla
Soran+1 yılKızın abileri var babası var çok korktu nolur babamlara söyleme beni öldürür dedi sizi herkese rezil edicem bu yaptığınızı yanınıza bırakmıycam dedim kız korkudan konuşamadı o yüzden öyle bişey yapamaz
- +1 yıl
Peki eşine neden bir şey yapmadın. İhale neden kıza yıkıldı.
Soran+1 yılEşimin babasını aradım anlattım eşimi dövmüş vurdum iyice dövdüm onu hırsımı aldım dedi ben de boşanıcam oğlumu alıp gidicem dedim başladı gitme pişmanım demeye
- +1 yıl
Ya karnında ne olacak. Bende 20yıllık evliyim. Seni anlıyorum
Soran+1 yılAldırsam bu dünyanın bi de ahireti bu dünyamı mahvettiği gibi ahiretim de mahvolur korkuyorum onun günahıyla nasıl yaşarım imtihan dünyası benimde imtihanım buymuş diyorum
- +1 yıl
Vayyy arkadaşbir baba olarak yıkıldım inan. Bu çocukların ne günahı var arkadaş
Soran+1 yılOlan çocuğuma olucak çok canım sıkılıyor hiçbi yere sığamıyorum
- +1 yıl
Böyle durumların içinden nasıl çıkılır bilemiyorum. Bu kararı vermek zor. Bu karar sadece senin kararın olmayacak evlatlarınında kararı olacak. Offf offf ailen yanındamı destek oluyorlarmı
Ayrıl boşan. Arkadaşına da ağzına geleni söyle içinde kalmasın dert olur sana.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 937 cevap paylaştı.
+1 yılÇocuğunu da al çek git ama çocuğuna babasının ne tür bir pislik olduğunu anlat.
10 Yorumla
+1 yılTazminat al. Nafaka iste. Çocuğuna da sahip çık onun suçu yok. Adamın istediği de senin çocuğu ihmat etmen zaten. İleride bunu kullanır
20 Yorumla
+1 yılsoruya bak nv. öxnbcmnböcmnb gülümse tabi ki nasl tepki vercen ask
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılKocan seni yakın arkadaşınla aldattıysa kötü olmuştur senin yerinde olsa boşanılır
00 Yorumla
+1 yılSende kocandan ayrır tazminat davası aç paralrını ye o en yakın arkadaşını da rezil et 👍
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılYalnız başına tatile çık bir hafta falan kafanı topla
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılBir adım atarken sonrasını da düşünmek gerek
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıl1 senelik evlisin 5 aylık oğlun var ve 2. ye hamilesin bu adama yetemeceğin gün gibi ortada sen en başta yapmışsın hatayı 👍 kim bilir daha senin haberin olmadan kimlerle birlikte oldu.
00 Yorumlaİlgii bir bayansan kocanın yaptigi yanlış ha ilgisiz olursun oda senin sucundur
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 798 cevap paylaştı.
+1 yılGeçmiş olsun.
Affedeceksin Kocanı nekadar burada öfkelensende gerçek bu.00 Yorumla kızlar yapmayın şunu kendinize ya evlenmeyin ya da düzgün birini seçin çocuklara yazık ya
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 745 cevap paylaştı. Güçlü görünmelisin. Çemkirerek değil de tepkilerini daha soğuk kanlı vermelisin.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılbunu yapmayan erkek var mı ülkede?
daha neler yapmıştır haberin yok00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılVaybe çok fena sakın çocuktan ayrılma, elemanı boşa gitsin
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılAffedemezsen ayrıl.. çok yayginlasti bu olaylar maalesef:((
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılO yüzden arkadaslariniza evlenince anlatmayin eslerinizi yakın da tutmayın selam as bu kadar olsun
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKesinlikle boşanmalısın.
Eğer affedersen tekrarlar, yine aldatır.
00 Yorumla
+1 yılLibido evlilikleri sırf cinsellik icin erken evlenenlerde sık görülüyor maalesef. Evliliginin yedinci ayında çocuk dünyaya gelmiş
01 Yorumla
Soran+1 yılEvliliğin 7. Ayı değil geçen sene martta evlendik 2 sene olmadı ama 1 seneyi geçti
Gizli Üye(30-35)+1 yılŞimdi akıllı lens çıkmış
No touch yöntemi var bunlar beni de düşündürüyor00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBoşa tabi son pişmanlık fayda etmez aynısını sen yapsan gözünün yaşına bile acımazdı
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 490 cevap paylaştı. 1 kere daha şans ver ama tabi ki köpek gibi pişmansa şans ver
00 YorumlaBebeğinin iyiligini dusunuyorsan boşan bak kendini bi yana koy ama cocuga yazik o ortamda buyumesine için razi olacak mi.
Boşan lütfen
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAilen destek çıkarsa ayrıl çocuklarını düşünmen lazım
2. Çocuğa hamilesin 1 yıllık evlisin ne aceleniz vardı bu kadar00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 444 cevap paylaştı.
+1 yılbu saatten sonra hıcbırseyın eskısı gıbı olmayacagı kesın
00 Yorumla
+1 yılKesinlikle boşan derim. Hayat senin hayatın henüz genç bir yaştasın neden mutsuz olasın ki?
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKesinlikle boşan ve bir daha ona oğlunun yüzünü gösterme, mahkemeye delilleri göster, donuna kadar alsınlar
10 Yorumla
+1 yılNasıl oluyor 1 yıllık evli 5 aylık cocuk
02 Yorumla
Soran+1 yılGeçen sene Mayıs’ta evlendik iki yıl olmadı yani
- +1 yıl
Arka arkaya bebek acele olmus
- Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılkocandan boşan keşke herifide dövseydiniz
12 Yorumla- +1 yıl
Kocanın kansızlığı çocuğunu ilgilendirmez aksine öyle bir babayla yaşayacağına uzak kalsın sadece hayatta olduğunu bilmesi yeter çocuğunda evlendiğinde babası gibi olmasın diye elinden geleni yap ihaneti affetme ihaneti affetmek acizliktir
- +1 yıl
yakalanmasa pişman olmayacaktı ayrıca
- Aşk İlişkileri konusunda 973 cevap paylaştı.
+1 yılSenin böyle birine ihtiyacın var mı sence?
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılBoşanmalısın ikiside birbirinden iğrençmiş
00 Yorumla
+1 yılHangi şehirde yaşıyorsun
00 Yorumla
+1 yılkötu bir durum sende aldat ve arkadasiyla
00 Yorumla
+1 yıloğlun 7aylıkmı doğdu..
00 Yorumla
+1 yılYazıklar olsun boşa tazminat
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 13,4b cevap paylaştı.
+1 yılaynını yapsan acaba ne olurdu
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Öldürürdüm ikisini de herhalde ne biliyim
00 Yorumla
+1 yılAllah yardımcın olsun
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYaşlar kaç ve bence boşan
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılKötü bir durum umarım senin için hayırlısı olur
00 Yorumla- Devamını Gör (21)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer