Lütfen empati kurarak okumanızı istiyorum açıklayıcı cevaplar vermenizi bekliyorum?

Sevdiğim biri vardı kendisi asker doğuda görev yapıyordu 3 veya 4 ayda bir izine gelir buluşurduk son gelişinde yine İstanbul'a geldi buluştuk her şey güzeldi ve sonra Ankara 'ya 4 veya 5 günlüğüne evrak işlerini halletmeye gitti onu çok düşündüm yazdım üstüne düştüm aradım yüzüme kapatıyordu neredesin diyince söylemeyip gecistiriyordu kim var yanında diyince görüldü atiyordu zor bir soru mu sordum diyince evet diye ters mesaj atmıştı sonra yine alttan aldım ben bunu aradım aramalarıma dönmüyordu kaç saat çevrimiçiydi bir daha arayınca meşguldü sorduğumda da arkadaşıyla konuştuğunu söylerdi alltan alıp ne yapıyorsun canım dedigimde sabaha kadar uyuyamadigini yazmıştı sonra ben bunun bu sözlerinden dolayı merak edip ısrarla aradığımda hiç cevap vermedi iki gün boyunca yazdıklarıma saatler sonra dönerdi ve hep cevrimiciydi en sonunda ben dayanamayıp hoşçakal dedim sadece bu yazdığıma karşılık ismimi söyledi ve 2 aydır bitirdim ne ben ne de o yazdı sizce neden böyle davrandı özlüyor mudur yazar mı?
Lütfen empati kurarak okumanızı istiyorum açıklayıcı cevaplar vermenizi bekliyorum?
Cevapla