Eski en yakın arkadaşımın eski sevgilisiyle öpüştük, kötü bir şey mi?

kizlar direkt konuya gireceğim eski en yakın arkadaşımin sevgilisiydi kendisi ve biz çocukla çok yakin dost olmaya baslamistik hatta ben yakın erkek arkadaşlarimi annemle tanistiririm ve onu da tanistirdim şöyle bı durum geçti aramızda bizdeydi normal sohbet muhabbet sonra birden öptü ilk karşılık vermedim ama sonra bende karşı koyamadim ve aklimi karıştırdı bu durum ama şunun da farkındayım çocuk tam bi a* köpeği gibi bişi sizce ne yapmalıyım
Eski en yakın arkadaşımın eski sevgilisiyle öpüştük, kötü bir şey mi?
Cevapla